Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Прозорова, І.
dc.contributor.author Шестопалова, Л.
dc.date.accessioned 2011-06-20T17:43:35Z
dc.date.available 2011-06-20T17:43:35Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства / І.Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2010. — № 3 (103). — С. 44-47. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22129
dc.description.abstract У статті розглянуто аспекти розробки організаційно-економічного механізму комплексу маркетингу, спрямованого на підвищення ефективності ринкової діяльності підприємства з використанням методів маркетингу. Показано, що ефективний маркетинг на підприємстві можливий за умови врахування специфічних особливостей промислової галузі, постійного моніторингу основних ринкових факторів, а також застосування на підприємстві оптимальної виробничої програми й сервісного обслуговування. uk_UA
dc.description.abstract he article examines aspects of developing the organizational-economic mechanism of the marketing complex, that aims at efficiency improving of the enterprise market activity using marketing methods. There is also stated that effective marketing on the enterprise possible only if the specific characteristics of the industrial sector take by attention, ongoing monitoring of key market factors and using on enterprise optimal production and service program. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства uk_UA
dc.title.alternative Organizational and economic mechanisms of marketing influence on performance of industrial enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис