Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сікора, Л.
dc.contributor.author Антоник, М.
dc.contributor.author Федчишин, Р.
dc.contributor.author Поліщук, М.
dc.contributor.author Левицька, Г.
dc.contributor.author Друк, Н.
dc.date.accessioned 2011-06-17T16:24:06Z
dc.date.available 2011-06-17T16:24:06Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління / Л. Сікора, М. Антоник, Р. Федчишин, М. Поліщук, Г. Левицька, Н. Друк // Моделювання та інформаційні технології: Зб. наук. пр. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є.Пухова НАН України, 2010. — Вип. 56. — С. 223-236. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0068
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21842
dc.description.abstract В статті на основі когнітивної технології і теорії систем розглянуто процедури формування рішень на управління виробничими об’єктами та відповідні їм структурні організаційні схеми процесів навчання, що дає змогу формувати ефективні навчальні предметно-орієнтовані програми. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Моделювання та інформаційні технології
dc.title Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис