Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Роль філософського вчення про буття у становленні узагальненої моделі твору мистецтва: аналіз філософсько-естетичної концепції Мартіна Гайдеггера

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Брус, Д.А.
dc.date.accessioned 2011-06-17T09:21:38Z
dc.date.available 2011-06-17T09:21:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Роль філософського вчення про буття у становленні узагальненої моделі твору мистецтва: аналіз філософсько-естетичної концепції Мартіна Гайдеггера / Д.А. Брус // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 85. — С. 91-94. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21748
dc.description.abstract Дана стаття присвячена рефлексивному дослідженню філософсько-естетичної теорії Мартіна Гайдеггера, аналіз якої засвідчує основоположну роль онтології у визначенні статусу художнього твору. В якості ключового теоретико-методологічного фактору естетичної теорії розглядається вчення про буття. В статті реконструюється підхід М.Гайдеггера до сутності художнього твору з урахуванням його онтологічного обґрунтування як "істини буття" Особлива увага приділяється проблемі співвідношення речі та художнього твору. Поглиблений аналіз та дослідницьке застосування основних концептів і принципів "фундаментальної онтології" дозволяють розкрити сутність і функції художньо-естетичного в контексті фундаментальних буттєвісних взаємозалежностей. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена критико-рефлексивному исследованию философско-эстетической теории Мартина Хайдеггера, анализ которой свидетельствует о ключевой роли онтологии в определении статуса художественного произведения. В качестве основополагающего теоретико-методологического фактора эстетической теории рассматривается теория бытия. В статье реконструируется подход М.Хайдеггера к сущности художественного произведения как к "работе истины бытия". Особенное внимание уделяется проблеме соотношения вещи и художественного произведения. Углубленный анализ основных концептов и принципов "фундаментальной онтологии" позволяет раскрыть сущность и функции художественно-эстетического в контексте фундаментальных онтологических взаимосвязей. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to research of the main principles of Martin Heidegger`s aesthetic theory. The analysis of his theory speaks about a significant role of ontology in definition of the status of art works. The essence of works is considered as "work of true of being". The especial attention is given a problem of a parity of a thing and a work of art. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Роль філософського вчення про буття у становленні узагальненої моделі твору мистецтва: аналіз філософсько-естетичної концепції Мартіна Гайдеггера uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис