Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

О различиях в категориях емкость и плотность рынка в маркетинговых исследованиях

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хамидова, О.М.
dc.contributor.author Клейменов, А.М.
dc.date.accessioned 2011-06-17T08:44:01Z
dc.date.available 2011-06-17T08:44:01Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation О различиях в категориях емкость и плотность рынка в маркетинговых исследованиях / О.М. Хамидова, А.М. Клейменов // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 85. — С. 35-37. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21726
dc.description.abstract В статье сделана попытка объяснить разницу в категориях емкость и вместимость рынка, для практического применения в исследованиях рыночного потенциала . uk_UA
dc.description.abstract У статті зроблено спробу пояснити різницю у категоріях ємність та місткість ринку, для практичного застосування у дослідженнях ринкового потенціалу . uk_UA
dc.description.abstract This article offers the differences in the category of capacity and density of the market in marketing research. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title О различиях в категориях емкость и плотность рынка в маркетинговых исследованиях uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис