Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Корпоративне обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Захарова, С.
dc.date.accessioned 2011-06-08T21:01:01Z
dc.date.available 2011-06-08T21:01:01Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Корпоративне обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу /С. Захарова // Схід. — 2009. — № 7 (98). — С. 28-32. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/20850
dc.description.abstract У статті представлено авторську концептуальну модель маркетингової стратегії корпоративного обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу. Охарактеризовано її роль,завдання, основні складові та взаємозв'язки між її блоками, принципи обслуговування. Показано актуальність моделі як основи механізму реалізації клієнтоцентричної маркетингової стратегії корпоративного обслуговування підприємств підгалузі. uk_UA
dc.description.abstract A new conceptual model of marketing strategy for business client servicing to the office supplies market has developed and shown in this article. The article contains of the model's tasks, its main components and interconnections between model's parts, and principles of servicing. The author shows "Zeitgeist" of the model as a basis for winning marketing strategy for business client servicing to the office supplies market. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Корпоративне обслуговування підприємств на ринку товарів для офісу uk_UA
dc.title.alternative Business client servising to the office supplies market uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 336:641


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис