Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Підходи до формування концепції організації маркетингового менеджменту та її реалізації на корпоративних підприємствах

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сиволап, Ю.Ю.
dc.date.accessioned 2024-08-15T08:04:50Z
dc.date.available 2024-08-15T08:04:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Підходи до формування концепції організації маркетингового менеджменту та її реалізації на корпоративних підприємствах / Ю.Ю. Сиволап // Вісник економічної науки України. — 2023. — № 2 (45). — С. 200-209. — Бібліогр.: 30 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.other DOІ: https://doі.org/10.37405/1729-7206.2023.2(45).200-209
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/198058
dc.description.abstract Визначено, що маркетинговий менеджмент став невід’ємною складовою сучасного бізнесу. Маркетинговий менеджмент охоплює широкий спектр ідей та підходів до організації та впровадження маркетингових стратегій. Запропоновано авторське визначення маркетингового менеджменту як стратегічного процесу управління ринковою діяльністю організації, що базується на системному застосуванні маркетингових концепцій, методів та інструментів з метою досягнення конкурентної переваги, задоволення потреб цільових аудиторій та досягнення стратегічних цілей. Обґрунтовано, що маркетинговий менеджмент є ключовим для корпоративних структур у досягненні конкурентних переваг та успішності на ринку з кількох важливих причин. Доведено, що успішна інтеграція маркетингового менеджменту у загальну стратегію управління корпоративними підприємствами є надзвичайно важливою для досягнення успіху на ринку. Побудовано організаційно-економічний механізм формування маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах, який є складною системою, яка включає в себе різноманітні функції, принципи, рівні, функціональні зв’язки, методи, інструменти та важелі. Загалом організаційно-економічний механізм формування маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах забезпечує ефективне використання ресурсів компанії для досягнення стратегічних маркетингових цілей та успішного впровадження маркетингових стратегій на ринку. Цей механізм дозволяє підприємствам адаптуватися до змін на ринку, забезпечувати конкурентоспроможність та досягати стратегічних цілей. uk_UA
dc.description.abstract As a result of the research, it was determined that marketing management has become an integral part of modern business. Marketing management covers a wide range of ideas and approaches to the organization and implementation of marketing strategies. The author’s definition of marketing management is proposed as a strategic process of managing the organization’s market activities, based on the systematic application of marketing concepts, methods and tools in order to achieve a competitive advantage, meet the needs of target audiences and achieve strategic goals. It is well-founded that marketing management is key for corporate structures in achieving competitive advantages and market success for several important reasons. It has been proven that the successful integration of marketing management into the overall management strategy of corporate enterprises is extremely important for achieving success in the market. An organizational economic mechanism for the formation of marketing management at corporate enterprises has been built, which is a complex system that includes various functions, principles, levels, functional relationships, methods, tools and levers. In general, the organizational and economic mechanism of marketing management formation at corporate enterprises ensures effective use of company resources to achieve strategic marketing goals and successful implementation of marketing strategies on the market. This mechanism allows enterprises to adapt to changes in the market, ensure competitiveness and achieve strategic goals. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Трибуна молодого вченого uk_UA
dc.title Підходи до формування концепції організації маркетингового менеджменту та її реалізації на корпоративних підприємствах uk_UA
dc.title.alternative Approaches to the Formation of the Concept of Marketing Management Organization and its Implementation at Corporate Enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.4:339.138+334.78


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис