Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Модель структури менеджменту бізнес-процесів у закладах освіти з позицій економічної взаємодії, розвитку інноваційності та конкурентоспроможності

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ус, Г.О.
dc.contributor.author Колодинський, С.Б.
dc.date.accessioned 2024-08-05T11:12:33Z
dc.date.available 2024-08-05T11:12:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Модель структури менеджменту бізнес-процесів у закладах освіти з позицій економічної взаємодії, розвитку інноваційності та конкурентоспроможності / Г.О. Ус, С.Б. Колодинський // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2023. — С. 77-87. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2221-1187
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.37405/2221-1187.2023.77-87
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/197925
dc.description.abstract Інтеграція у світовий освітній простір вимагає певних вимог до системи управління закладів освіти, яка до тепер істотно не змінювалася, хоча сучасна діяльність надання освітніх послуг проблемно накладається на традиційну структуру навчання. Це змушує керівництво закладів освіти змінювати методи і принципи управління діяльністю з використанням нових методів аналізу та структурнодинамічного підходу до вдосконалення системи управління. Мета: розглянути питання побудови моделі структури бізнес-процесів управління якості надання освітніх послуг. Методи: структурно-динамічний підхід, стратегічний аналіз у системі управління. Результати: моделювання бізнес-процесів управління якістю надання освітніх послуг починається з вибору пріоритетів розвитку, з яких слід вибрати шляхи їх перекладу в більш конкретні показники, які необхідно використовувати при розробці стратегічного розвитку діяльності закладів освіти. Висновки: побудова моделі структури бізнес-процесів управління якістю надання освітніх послуг з використанням структурно-динамічного підходу може бути застосована для створення системи управління якістю надання освітніх послуг. uk_UA
dc.description.abstract Integration into the global education system expects definite changes in the system of management of a high education establishment. This system hasn’t been changed although modern model of education services provision hasn’t agreed with the traditional structure of education. It makes chief executive officers of a high education establishment choose management tools and means using new methods of analysis and structural and dynamic approach to management system improvement. Aims and Objectives: To study the issue of modeling of business processes structure in education service quality management. Methods: Structural and dynamic approach, strategic analysis in the system of management. Results: Business processes modeling in education service quality management starts with the choice of development priority. It should be chosen the ways of their transformation into more definite indices which must be used in the strategic development of a high education establishment activity. Conclusions: The model of business processes structure in education service quality management taking into account structural and dynamic approach can be used to create the system of education service quality management. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управління економікою: теорія та практика
dc.title Модель структури менеджменту бізнес-процесів у закладах освіти з позицій економічної взаємодії, розвитку інноваційності та конкурентоспроможності uk_UA
dc.title.alternative A Model of the Structure of the Management of Business Processes in Educational Institutions from the Standpoint of Economic Interaction, the Development of Innovativeness and Competitiveness uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис