Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лазуткіна, А.В.
dc.date.accessioned 2011-04-30T10:23:07Z
dc.date.available 2011-04-30T10:23:07Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0063
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530
dc.description.abstract У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується від використання методів мерчандайзингу в місцях продажу, як для виробника, так і для магазину. uk_UA
dc.description.abstract In this article merchandising is considered. Its task and functions for a producer and for a retail dealer, their intersection and divergence. There are also pulled out supposition about their cooperation in this field, what can increase an effect, which is expected from merchandising methods using to both in the places of sale. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка харчової промисловості
dc.subject Формування та розвиток ринку продуктів харчування uk_UA
dc.title Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.82:339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис