Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Семенов, Г.А. |
|
dc.contributor.author |
Семенов, А.Г. |
|
dc.contributor.author |
Жилінська, Л.О. |
|
dc.date.accessioned |
2011-04-13T14:18:26Z |
|
dc.date.available |
2011-04-13T14:18:26Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946 |
|
dc.description.abstract |
Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій.
Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство, планування, реалізація, контроль. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Выполнен анализ текущей деятельности ООО «НИКО СИЧ» и разработаны практические рекомендации по улучшению процесса планирования и реализации маркетинговых коммуникаций на предприятии. Сформулированы направления рационализации форм планирования, учета и контроля этапов внедрения маркетинговых коммуникаций.
Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, предприятие, планирование, реализация, контроль. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The analysis of current activities of “NIKO SICH” was made and practical recommendations to improve the planning and implementation of marke-ting communication at the enterprise were worked out. Directions of rationalization of planning forms, accounting and control of market communications implementation stages are defined.
Keywords: marketing communications, enterpri¬se, planning, realization, control. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
НТП та організація виробництва |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Усовершенствование планирования маркетинговых коммуникаций на предприятии |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improving planning of marketing communication at an enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті