Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Трансформація споживання в умовах адаптації технологій в інформаційно-мережевій економіці

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дубницький, В.І.
dc.contributor.author Мішустіна, Т.С.
dc.contributor.author Овчаренко, О.В.
dc.contributor.author Науменко, Н.Ю.
dc.date.accessioned 2023-04-11T18:02:43Z
dc.date.available 2023-04-11T18:02:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Трансформація споживання в умовах адаптації технологій в інформаційно-мережевій економіці / В.І. Дубницький, Т.С. Мішустіна, О.В. Овчаренко, Н.Ю. Науменко // Економічний вісник Донбасу. — 2022. — № 3 (69). — С. 98-107. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other DOI: 10.12958/1817-3772-2022-3(69)-98-107
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/189434
dc.description.abstract У статті виявлені глобальні передумови трансформації споживання, викликані формуванням інформаційно-мережевої економіки і роль процесу цифрової трансформації економіки в контексті розвитку ІКТ і дифузії інновацій, зростання споживчих послуг в економічній діяльності. Запропоновано системно-інтеграційний підхід до дослідження споживання і процесу його трансформації з урахуванням інформаційної парадигми. Обґрунтовано положення, що якісно нова інформаційна мережева економіка детермінує структурні зрушення в споживанні і вимагає відповідної їм якісно-нової структури виробництва і послуг, що адекватна потребам інноваційно-інформаційного розвитку. Запропоновано концепт-багаторівневу систему відносин споживання в умовах інформаційно-мережевої економіки, з урахуванням ієрархічних потреб (в залежності від потенціалу та взаємозалежності бізнесу, суспільства та індивіда). uk_UA
dc.description.abstract The article identifies the global prerequisites for the transformation of consumption caused by the formation of the information and network economy and the role of the digital transformation of the economy in the context of ICT development and diffusion of innovations, the growth of consumer services in economic activity. A systemic and integrative approach to the study of consumption and the process of its transformation is proposed, taking into account the information paradigm. It is substantiated that a qualitatively new information network economy determines structural shifts in consumption and requires a qualitatively new structure of production and services that is adequate to the needs of innovation and information development. A conceptual multi-level system of consumption relations in the conditions of the information and network economy is proposed, taking into account hierarchical needs (depending on the potential and interdependence of business, society and individual). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Цифрова економіка та інформаційні технології uk_UA
dc.title Трансформація споживання в умовах адаптації технологій в інформаційно-мережевій економіці uk_UA
dc.title.alternative Transformation of Consumption in the Context of Technology Adaptation in the Information and Network Economy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.34:004


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис