Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гнатишин, Л.Б.
dc.contributor.author Дранус, Л.С.
dc.contributor.author Прокопишин, О.С.
dc.contributor.author Трушкіна, Н.В.
dc.date.accessioned 2023-04-11T18:01:20Z
dc.date.available 2023-04-11T18:01:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації / Л.Б. Гнатишин, Л.С. Дранус, О.С. Прокопишин, Н.В. Трушкіна // Економічний вісник Донбасу. — 2022. — № 3 (69). — С. 47-58. — Бібліогр.: 79 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other DOI: 10.12958/1817-3772-2022-3(69)-47-58
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/189428
dc.description.abstract У статті проаналізовано й узагальнено існуючі концептуальні підходи до визначення суті понять «збутова діяльність», «маркетингова діяльність», «аграрний маркетинг», «трансформація», «управління маркетингом», «управління маркетинговою діяльністю», «маркетинговий менеджмент». Встановлено, що цифрова епоха сприятиме перетворенню парадигми маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу, інструментарію до формування маркетингових стратегій, збутової політики, цифрових каналів, клієнтського досвіду, управлінських підходів до ланцюгів постачань і створення відповідної логістичної інфраструктури та агрокластерів. Уточнено зміст поняття «трансформація маркетингової діяльності аграрного підприємства в умовах цифрової економіки» як процесу зміни суті, типів, форми, властивостей і структури збутових мереж і маркетингових систем, принципів корпоративної культури, споживчих цінностей, системи поглядів, функцій управління, характеру партнерських взаємовідносин між суб’єктом господарювання, клієнтами та різними категоріям стейкхолдерів. Надано авторське трактування маркетингового менеджменту підприємства агропромислового комплексу в епоху цифрових перетворень, під яким розуміється безперервний інтегрований процес, що здійснюється через реалізацію функцій управління (прогнозування, планування, організація, облік, контроль, аналіз та регулювання) обслуговуванням споживачів, транспортуванням і збутом сільськогосподарської продукції із застосуванням цифрових технологій та інформаційних систем. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzes and summarizes existing conceptual approaches to defining the essence of the concepts “sales activity”, “marketing activity”, “agricultural marketing”, “transformation”, “marketing activity management”, “marketing management”. It has been established that the digital age will contribute to the transformation of the paradigm of marketing management of enterprises of the agro-industrial complex, tools for the formation of marketing strategies, sales policy, digital channels, customer experience, management approaches to supply chains and the creation of appropriate logistics infrastructure and agroclusters. The content of the concept “transformation of the marketing activity of an agricultural enterprise in the conditions of the digital economy” as a process of changing the essence, types, form, properties and structure of sales networks and marketing systems, the principles of corporate culture, consumer values, the system of views, management functions, the nature of partnership relations between sub business entity, customers and various categories of stakeholders. The author's interpretation of the marketing management of an agro-industrial enterprise in the era of digital transformations is provided, which is understood as a continuous integrated process that is carried out through the implementation of management functions (forecasting, planning, organization, accounting, control, analysis and regulation) of customer service, transportation and sale of agricultural products from using digital technologies and information systems. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг і логістика uk_UA
dc.title Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації uk_UA
dc.title.alternative Transformation of Approaches to Marketing Management of Enterprises of the Agro-Industrial Complex in Conditions of Digitalization uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.1:338.43:658.8:004


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис