Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Innovative Approach to Estimating Costs of Vehicle Parking Services

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Vnukova, N.M.
dc.contributor.author Tokhtamysh, T.O.
dc.contributor.author Yagolnitskiy, O.A.
dc.contributor.author Hranko, K.B.
dc.date.accessioned 2022-09-19T14:25:17Z
dc.date.available 2022-09-19T14:25:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Innovative Approach to Estimating Costs of Vehicle Parking Services / N.M. Vnukova, T.O. Tokhtamysh, O.A. Yagolnitskiy, K.B. Hranko // Наука та інновації. — 2020. — Т. 16, № 6. — С. 95-104. — Бібліогр.: 10 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1815-2066
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/scin16.06.095
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/185479
dc.description.abstract Introduction. The analysis of the state of the vehicle parking system in Ukraine has shown that the organizational, regulatory, and financial conditions of its operation do not meet the needs of road users, user requirements and European practices. Problem Statement. Due to the congestion of the street and road network of large cities of Ukraine by vehicles, there is a need to substantiate and determine zoning indicators to establish the appropriate cost of services for the use of paid parking lots. Purpose. Development of zoning indicators when calculating the cost of services for the use of sites for paid parking of vehicles. Materials and Methods. General and special methods of economic theory, scientific knowledge are used: system, comparative analysis, etc. Results. According to the results of experiments on the load of day platforms for paid parking of vehicles, 3 zones have been identified. Most of the sites fall into Zone I and Zone II because of their load level of more than 60%. The zoning indicators have been developed for the calculation of the cost of services for the use of sites for the payment of parking vehicles. When assessing the priority of the influential factors on the zoning indicator, the scale of relative importance of T. Saati is used. It has been determined that zoning is the main factor influencing the step of adjusting the tariff rate for paid parking of vehicles. The results of the calculations showed that the step of adjusting the tariff should be 0.4. Conclusion. The development can be used in the work of utilities that provide vehicle parking services, in particular, in the preparation and submission of settlement materials and documents for the formation of tariffs for services for the use of daytime parking lots for paid parking. uk_UA
dc.description.abstract Вступ. Аналіз стану системи паркування транспортних засобів в Україні свідчить, що організаційні, нормативно-правові та фінансові умови її функціонування не відповідають потребам учасників дорожнього руху, вимогам користувачів та європейським практикам. Проблематика. Через перевантаження вулично-дорожньої мережі великих міст України транспортними засобами виникає необхідність обґрунтування та визначення показників зональності для встановлення відповідної вартості послуг за користування майданчиками для платного паркування. Мета. Розробка показників зональності при розрахунку вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів. Матеріали та методи. Використано загальнонаукові та спеціальні методи економічної теорії та наукового пізнання: системного, порівняльного аналізу тощо. Результати. Визначення рівня завантаження денних майданчиків для платного паркування транспортних засобів дозволило виділити три зони. Більша частина майданчиків потрапила до зони І та зони ІІ через рівень їхнього завантаження понад 60 %. Розроблено показники зональності для розрахунку вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів. При оцінці пріоритету впливу факторів на показник зональності використано шкалу відносної важливості Т. Сааті. Визначено, що зональність є головним фактором впливу на крок коефіцієнту коригування тарифу для платного паркування транспортних засобів. Результати розрахунків показали, що крок коригування тарифу має складати 0,4. Висновки. Розробку можна використовувати в роботі підприємств комунального господарства, що забезпечують надання послуг з паркування транспортних засобів, зокрема, при підготовці та поданні розрахункових матеріалів та документів для формування тарифів на послуги з користування денними майданчиками для платного паркування транспортних засобів. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та інновації
dc.subject Cвіт інновацій uk_UA
dc.title Innovative Approach to Estimating Costs of Vehicle Parking Services uk_UA
dc.title.alternative Інноваційний підхід до розрахунку вартості послуг з паркування транспортних засобів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис