Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Белей, Л.Л. |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-03T12:38:27Z |
|
dc.date.available |
2022-05-03T12:38:27Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Мовний маркетинг як інструмент мовної політики / Л.Л. Белей // Мовознавство. — 2015. — № 5. — С. 3-12. — Бібліогр.: 48 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0027-2833 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184035 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто можливість застосування маркетингових технологій для імплементації мовної політики. Розглянуто еволюцію досліджень мовної політики та мовного планування. На прикладі постколоніальної мови показано принципи та інструментарій, які доречно застосовувати у мовному маркетингу. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is devoted to the possibility of application of marketing technologies for language
policy implementation. The evolution of language policy and language planning is described. On the
example of postcolonial language, the author shows the strategy and a range of instruments, which
could be used for language marketing. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Мовознавство |
|
dc.title |
Мовний маркетинг як інструмент мовної політики |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Language marketing as an instrument of language politics |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті