Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Мовний маркетинг як інструмент мовної політики

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Белей, Л.Л.
dc.date.accessioned 2022-05-03T12:38:27Z
dc.date.available 2022-05-03T12:38:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мовний маркетинг як інструмент мовної політики / Л.Л. Белей // Мовознавство. — 2015. — № 5. — С. 3-12. — Бібліогр.: 48 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0027-2833
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184035
dc.description.abstract У статті розглянуто можливість застосування маркетингових технологій для імплементації мовної політики. Розглянуто еволюцію досліджень мовної політики та мовного планування. На прикладі постколоніальної мови показано принципи та інструментарій, які доречно застосовувати у мовному маркетингу. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the possibility of application of marketing technologies for language policy implementation. The evolution of language policy and language planning is described. On the example of postcolonial language, the author shows the strategy and a range of instruments, which could be used for language marketing. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Мовознавство
dc.title Мовний маркетинг як інструмент мовної політики uk_UA
dc.title.alternative Language marketing as an instrument of language politics uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис