Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Задорожний, Г.В.
dc.date.accessioned 2022-04-07T12:24:42Z
dc.date.available 2022-04-07T12:24:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми / Г.В. Задорожний // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 223-230. — Бібліогр.: 27 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2021.2(41).223-230
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183671
dc.description.abstract У руслі виживання людства розглядаються проблеми формування господарської еліти як головного суб’єкта відродження України. Електронна школа представлена як протилюдяний проєкт глобалізації, спрямований проти формування господарської еліти. Глобальна освіта майбутнього – головний тренд позбавлення особистості людини через повне ігнорування духовності та моральності. Господарська еліта – це фундаментальний суб’єкт відродження національної системи господарювання. Потрібна кардинальна зміна світогляду в форматі людяності для формування національної господарської еліти. Розкрито роль шкільної та вищої освіти у процесі протидії розлюдненню і творенню людяного майбутнього. Ключові слова: духовність, інтелект, господарська еліта, глобальна освіта, особистість, духовно-ноосферо-сталий господарський розвиток, ідентичність, цінності. Залознова Ю. С., Солдак М. О. Міжнародний високотехнологічний кластер як складова сучасної концепції європейської інтеграції до науково-освітнього та інноваційного простору. – С. 113. Україні для стабільного, всеохоплюючого та сталого економічного зростання необхідна сучасна промисловість, заснована на розробленні та впровадженні інноваційних технологій Індустрії 4.0. Значний інноваційний потенціал мають високотехнологічні виробництва та послуги. Для їх розвитку Україна має вигідно використати можливості інтеграції до Європейського дослідницького простору як інструменту адаптації стандартів і норм Європейського Союзу у сфері освіти, науки та інновацій. Мета статті полягає в обґрунтуванні науковометодичних положень щодо формування відповідної ніші українсько-польського науково-освітнього та інноваційного простору у вигляді пілотного проєкту створення міжнародного високотехнологічного кластера Індустрії 4.0 за участю промислових підприємств та установ освіти і науки. На прикладі Придніпровського економічного району обґрунтовано науково-методичні положення проведення експерименту з формування відповідної ніші українсько-польського науково-освітнього та інноваційного простору у вигляді пілотного проєкту створення міжнародного високотехнологічного кластера. Відзначено, що його ключовим актором може виступати науковий центр – установа, зорієнтована на виконання конкретних функцій з метою науково-інноваційного забезпечення модернізації промисловості безвідносно до адміністративно-територіальних меж. Ефективне функціонування технологічних парків є необхідним для об’єднання в єдине ціле освіти, науки та виробництва. Створення представництва головної науково-освітньої установи-стейкхолдера польської сторони на території технопарку в Україні та представництва українського наукового центру на території польського технопарку має забезпечити обом сторонам PR-підтримку на території країн-учасниць, доступ до маркетингових досліджень ринку, експертних консультацій, спілкування з інвесторами, програмістами. uk_UA
dc.description.abstract В русле выживания человечества рассматриваются проблемы формирования хозяйственной элиты как главного субъекта возрождения Украины. Электронная школа представлена как античеловеческий проект глобализации, направленный против формирования хозяйственной элиты. Глобальное образование будущего – главный тренд избавления личности человека через полное игнорирование духовности и моральности. Хозяйственная элита – фундаментальный субъект возрождение национальной системы хозяйствования. Необходимо кардинальное изменение мировоззрения в формате человечности для формирования национальной хозяйственной элиты. Раскрыта роль школьного и высшего образования в процессе противодействия расчеловечиванию и созиданию человечного будущего. uk_UA
dc.description.abstract In line with the survival of mankind, the problems of the formation of the economic elite as the main subject of the revival of Ukraine are considered. The e-school is presented as an anti-human project of globalization, directed against the formation of the economic elite. Global education of the future is the main trend in the deliverance of a person's personality through a complete disregard for spirituality and morality. The economic elite is a fundamental subject of the revival of the national economic system. It is necessary to radically change the worldview in the format of humanity for the formation of the national economic elite. The role of school and higher education in the process of countering dehumanization and the creation of a human future is revealed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові повідомлення uk_UA
dc.title Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми uk_UA
dc.title.alternative Глобальное образование и национальная хозяйственная элита: методологические основания осмысления проблемы uk_UA
dc.title.alternative Global Education and the National Economic Elite: Methodological Foundations for Understanding the Problem uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 37.015.311:316.344.42


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис