dc.contributor.author |
Латишева, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Іпатова, Н.О. |
|
dc.contributor.author |
Іпатов, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-07T12:10:03Z |
|
dc.date.available |
2022-04-07T12:10:03Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Інтернет-маркетинг як засіб підвищення ефективності діяльності та конкурентоспроможності компаній туристичної галузі / О.В. Латишева, Н.О. Іпатова, В.В. Іпатов // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 178-182. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1729-7206 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2021.2(41).178-182 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183663 |
|
dc.description.abstract |
У даній статті розглядається сутність та можливості використання Інтернет-маркетингових заходів для компаній туристичної галузі, підкреслюється їх позитивне значення, для чого наводяться статистичні дані обсягу ринку реклами та Інтернет-реклами, а також дані економічного ефекту від застосування в умовах конкретного вітчизняного туристичного агентства запропонованих Інтернет-маркетингових заходів, таких як: контекстна та банерна реклама, пошукова оптимізація, SMM-просування.
Встановлено, що на даний час Інтернет став невід'ємною частиною нашого життя, при цьому Інтернет-технології змінили не тільки повсякденне життя суспільства, але й поставили під питання існування як великих підприємств, так і суб'єктів малого, середнього підприємництва.
Обґрунтовано, що практично у всіх галузях сталися кардинальні зрушення, спричинені цими змінами. Конкуренція стала жорсткішою, і ті компанії, які змогли адаптуватися в нових умовах, отримали нові якісні зміни, а ті, які не змогли адаптуватися, зазнали великих втрат.
З'ясовано, що Інтернет-маркетинг є одним із головних інструментів нецінової конкуренції, яка все більше і більше витісняє цінову конкуренцію, засновану на методі зниження цін. Саме тому питання впровадження інтернет-маркетингових засобів потребують подальшого дослідження.
Установлено, що для впровадження Інтернетмаркетингових заходів необхідно визначити цільову аудиторію, скласти портрет клієнта, поставити чіткі цілі і вже наступним кроком обрати канали залучення клієнтів.
Доведено, що Інтернет-маркетинг підходить для любого виду бізнесу, є вигіднішим, ніж наочна реклама. Зауважено, що треба враховувати, що інтернет-маркетинг розвивається дуже швидко, і зможуть виграти тільки ті підприємці, які вміють швидко адаптуватися за новими умовами введення бізнесу. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В данной статье рассматривается сущность и возможности использования Интернет-маркетинговых мероприятий для компаний туристической отрасли, подчеркивается их позитивное значение. Для этого приводятся статистические данные объема рынка рекламы и Интернет-рекламы, а также данные экономического эффекта от применения в условиях конкретного отечественного туристического агентства предложенных Интернет-маркетинговых мероприятий, таких как: контекстная и баннерная реклама, поисковая оптимизация, SMM-продвижение.
Установлено, что сейчас Интернет стал неотъемлемой частью нашей жизни, при этом Интернет-технологии изменили не только повседневную жизнь общества, но и поставили под вопрос существование, как больших предприятий, так и субъектов малого и среднего предпринимательства.
Обоснованно, что практически во всех отраслях случились кардинальные сдвиги, вызванные этими изменениями. Конкуренция стала жестче, и те компании, которые смогли адаптироваться в новых условиях, получили новые качественные изменения, а те, которые не смогли адаптироваться, понесли большие потери.
Выяснено, что Интернет-маркетинг является одним из главных инструментов неценовой конкуренции, которая все больше и больше вытесняет ценовую конкуренцию, основанную на методе снижения цен. Именно поэтому вопросы внедрения Интернет-маркетинговых мероприятий требуют дальнейшего исследования.
Установлено, что для внедрения Интернет-маркетинговых мероприятий требуется определить целевую аудиторию, сложить портрет клиента, поставить четкие цели и уже следующим шагом избрать каналы привлечения клиентов.
Доказано, что Интернет-маркетинг подходит для дорогого вида бизнеса, является выгоднее, чем наглядная реклама. Замечено, что надо учитывать, что интернет-маркетинг развивается очень быстро, и смогут выиграть только те предприниматели, которые умеют быстро адаптироваться по новым условиям введения бизнеса. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article considers the essence and possibilities of using Internet marketing activities for companies in the tourism industry, emphasizes their positive importance, which provides statistics on the volume of the advertising market and Internet advertising, as well as data on the economic effect of using the Internet in a particular domestic travel agency - marketing activities, such as: contextual and banner advertising, search engine optimization, SMM-promotion.
It is established that now the Internet has become an integral part of our lives, while the Internet-technology has changed not only the daily life of society, but also called into question the existence of large enterprises and small and medium enterprises.
Reasonably, that practically the cardinal changes caused by these changes happened in all industries. A competition became harder, and those companies was able to adapt oneself in new terms got new quality changes, and those that was not able to adapt oneself bore severe losses.
Internet marketing is one of the main tools of non-price competition, which is increasingly displacing price competition based on the method of reducing prices. That is why the implementation of Internet marketing tools needs further research.
For the implementation of Internet marketing activities it is necessary to determine the target audience, make a portrait of the client, set clear goals and the next step is to choose the channels to attract customers.
Internet marketing is suitable for any type of business, it is more profitable than visual advertising has been proven. Internet marketing is developing very quickly, and only those entrepreneurs who can quickly adapt to the new conditions of business start-up will be able to win has been noted. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Вісник економічної науки України |
|
dc.subject |
Маркетинг та логістика |
uk_UA |
dc.title |
Інтернет-маркетинг як засіб підвищення ефективності діяльності та конкурентоспроможності компаній туристичної галузі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Интернет-маркетинг как способ повышения эффективности деятельности и конкурентоспособности компаний туристической отрасли |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Internet Marketing as a Means of Improving the Efficiency of Activity and Competitiveness of Companies in the Tourism Industry |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.24:339.138:338.48 |
|