Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Комунікаційна складова маркетингової діяльності комунальних підприємств як фактор забезпечення конкурентоспроможності міста

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Попова, Г.Ю.
dc.date.accessioned 2022-04-07T12:08:26Z
dc.date.available 2022-04-07T12:08:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Комунікаційна складова маркетингової діяльності комунальних підприємств як фактор забезпечення конкурентоспроможності міста / Г.Ю. Попова // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 169-177. — Бібліогр.: 33 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2021.2(41).169-177
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183662
dc.description.abstract У статті визначено специфіку маркетингової діяльності комунальних підприємств у процесі реформування житлово-комунального господарства України. Проаналізовано взаємозв’язок якості комунальних послуг з рівнем конкурентоспроможності міста; запропоновано удосконалення комунікаційної складової маркетингової діяльності комунальних підприємств за допомогою інструментів Public relations; обґрунтовано необхідність інформаційної транспарентності як передумови ефективних комунікацій між комунальними підприємствами та споживачами їх послуг. uk_UA
dc.description.abstract В статье определена специфика маркетинговой деятельности коммунальных предприятий в процессе реформирования жилищно-коммунального хозяйства Украины. Проанализирована взаимосвязь качества коммунальных услуг с уровнем конкурентоспособности города; предложено усовершенствование коммуникационной составляющей маркетинговой деятельности коммунальных предприятий с помощью инструментов Public relations; обоснована необходимость информационной транспарентности как предпосылки эффективных коммуникаций между коммунальными предприятиями и потребителями их услуг. uk_UA
dc.description.abstract The article identifies the specifics of marketing activities of utilities in the process of reforming housing and communal services of Ukraine. The relationship between the quality of public services and the level of competitiveness of the city is analyzed; the improvement of the communication component of the marketing activity of public utilities with the help of Public relations tools is proposed; the necessity of information transparency as a prerequisite for effective communications between utilities and consumers of their services is substantiated. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Маркетинг та логістика uk_UA
dc.title Комунікаційна складова маркетингової діяльності комунальних підприємств як фактор забезпечення конкурентоспроможності міста uk_UA
dc.title.alternative Коммуникационная составляющая маркетинговой деятельности коммунальных предприятий как фактор обеспечения конкурентоспособности города uk_UA
dc.title.alternative The Communication Component of the Marketing Activities of Public Utilities as a Factor in Ensuring the Competitiveness of the City uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:658.115.31


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис