Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Попова, Г.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-07T11:23:42Z |
|
dc.date.available |
2022-04-07T11:23:42Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Інтелектуальний менеджмент конкурентоспроможністю міжнародних корпорацій / Д.В. Попова // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 127-134. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1729-7206 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2021.2(41).127-134 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183646 |
|
dc.description.abstract |
У новітній економіці знань зростає актуальність формування та підвищення конкурентоспроможності міжнародних корпорацій. Зазначене зумовлює необхідність створювати корпораціями нові механізми менеджменту інноваціями та інноваційно-інтелектуальними компетенціями, що в свою чергу вибудовує загальну концепцію інтелектуального менеджменту конкурентоспроможністю на рівні окремої корпорації. Проте наявні на сьогодні теоретичні підходи до менеджменту конкурентоспроможністю не дозволяють отримати вичерпну інформацію для формування універсального управлінського інструментарію заснованого на інтелектуальному менеджменті знаннями й інноваціями та компетенціями міжнародної корпорації для досягнення глобальної конкурентоспроможності. Тому метою статті є формування комплексного алгоритму досягнення конкурентного лідерства міжнародної корпорації за рахунок використання інтелектуального менеджменту. Відповідно у статті визначені ключові інноваційно-інтелектуальних компетенції корпорації на міжнародних ринках, побудовано логічну систему формування конкурентних переваг корпорації на основі застосування КІІК та розроблено модель та механізм інтелектуального менеджменту конкурентоспроможністю корпорації на основі створення центрів інноваційно-інтелектуальних компетенцій. Такий комплексний підхід у контексті реалізації інтелектуального менеджменту буде забезпечувати, в кінцевому випадку, підвищення конкурентоспроможності міжнародної корпорацій. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В новейшей экономике знаний возрастает актуальность формирования и повышения конкурентоспособности интернациональных компаний. Указанное предопределяет необходимость корпорациями создавать новые механизмы менеджмента инновациями и инновационно-интеллектуальными компетенциями, что, в свою очередь, выстраивает общую концепцию интеллектуального менеджмента конкурентоспособностью на уровне отдельной корпорации. Однако существующие сегодня теоретические подходы к менеджменту конкурентоспособностью не позволяют получить исчерпывающую информацию для формирования универсального управленческого инструментария основанного на интеллектуальном менеджменте знаниями и инновациями и компетенциями международной корпорации для достижения глобальной конкурентоспособности. Поэтому целью статьи является формирование комплексного алгоритма достижения конкурентноспособного лидерства международной компании за счет использования интеллектуального менеджмента. Соответственно в статье определены ключевые инновационно-интеллектуальные компетенции корпорации на международных рынках, построена логическая система формирования конкурентных преимуществ корпорации на основе применения КИИК и разработана модель и механизм интеллектуального менеджмента конкурентоспособностью корпорации на основе создания центров инновационно-интеллектуальных компетенций. Такой комплексный подход в контексте реализации интеллектуального менеджмента будет обеспечивать, в конечном итоге, повышение конкурентоспособности международной корпорации. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The urgency of forming and increasing the competitiveness of international companies is increasing in the newest knowledge economy. This predetermines the need for corporations to create new mechanisms for managing innovations and innovative and intellectual competencies, which, in turn, builds a general concept of intellectual competitiveness management at the level of an individual corporation. However, the current theoretical approaches to the competitiveness management do not allow obtaining comprehensive information for the formation of a universal management toolkit based on intelligent management of knowledge and innovations and competencies of an international corporation to achieve global competitiveness. Therefore, the purpose of the article is to form the complex algorithm for achieving competitive leadership of an international company through the use of intellectual management. Accordingly, the key innovative and intellectual competencies of the corporation in international markets were determined, the logical system for the formation of the corporation's competitive advantages based on the application KIIC was built and the model and mechanism of intellectual management of the competitiveness of a corporation based on the creation of centers of innovative and intellectual competencies were developed in the article. Such an integrated approach in the context of the implementation of intellectual management will ultimately ensure an increase in the competitiveness of an international corporation. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Вісник економічної науки України |
|
dc.subject |
Менеджмент інновацій |
uk_UA |
dc.title |
Інтелектуальний менеджмент конкурентоспроможністю міжнародних корпорацій |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Интеллектуальный менеджмент конкурентоспособностью международных корпораций |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Intelligent Management of the International Corporation Competitiveness |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658:339.137.2 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті