Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Габідулліна, А.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-22T17:39:46Z |
|
dc.date.available |
2022-03-22T17:39:46Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0027-2833 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183439 |
|
dc.description.abstract |
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичності, полісеміотичності, зв’язності, дискретності та гіпертекстуальності. Аналізуються мовленнєві жанри. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The aim of the article is to show the peculiarity of categorical structure and genre design of teaching-pedagogical discourse. Such definite signs of teaching-pedagogical discourse as anthro- pocentrism, strategy, interdiscourse, integrity, informative, interpretation, the categories of para- phrastism, polysemiotism, combine, discrete and hypertextuarity are investigated. Speech genres are analysed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Мовознавство |
|
dc.title |
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Educational Discourse as the Linguistic Phenomenon |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті