Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дрок, П.
dc.date.accessioned 2021-12-30T14:26:16Z
dc.date.available 2021-12-30T14:26:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців / П. Дрок // Історіографічні дослідження в Україні. — 2020. — Вип. 31. — С. 115-126. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2415-8003
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182338
dc.description.abstract Предметом дослідження є теоретичний аспект інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. У роботі застосовано сукупність наукових методів і підходів, зокрема системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Визначено особливості реалізації вітчизняної інформайної діяльності та методів вдосконалення інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Інноваційність розвитку інформаційно-комунікаційних технологій – це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сфері документознавства. Навчально-виховний процес є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв’язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться на рутинну справу, непотрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних педагогічних успіхів. У низці підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають бути педагогічна, соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які, як і в інших галузях суспільного виробництва, прокладають дорогу практиці. uk_UA
dc.description.abstract The subject of the research is the theoretical aspect of information and communication technologies in the sphere of documentation science. The purpose of the study is to find methods for improving domestic information and communication technologies in the sphere of documentation science. The set of scientific methods and approaches, in particular systemic, structural, comparative, factorial, is applied in the work, which allowed to realize the conceptual unity of the research. Peculiarities of realization of domestic information activity and methods of improvement of information and communication technologies in the sphere of documentation science are determined. Innovative development of information and communication technologies is a constant innovation in the activities of educational institutions and the sphere of documentation science. The educational process is an urgent need, without which it will lose its connection with life, lose its creative potential, become a routine matter unnecessary for society or the individual. Life requires intensification of search, experimentation, introduction of the newest technologies, application of new means of studying. At the same time, the implementation of these requirements cannot be carried out chaotically, unsystematically, ill-considered and without taking into account the pedagogical experience that in the past has led to well-known and in many cases to outstanding pedagogical successes. In a number of approaches, this experience has not lost its significance even today. It is clear that innovation should be based on past experience, not ignoring it. The basis of innovative development of education should be pedagogical, socio-humanitarian sciences (philosophy, political science, sociology, etc.), which, as in other areas of social production, pave the way for practice. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут історії України НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Історіографічні дослідження в Україні
dc.subject Проблемна історіографія uk_UA
dc.title Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців uk_UA
dc.title.alternative Use of information and communication technologies in the preparation of documentaries uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.016:002.1]:004


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис