Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування виробничої стратегії в системі управління промислових підприємств

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мироненко, Є.В.
dc.contributor.author Бившева, Л.О.
dc.contributor.author Кондратенко, О.О.
dc.contributor.author Шулін, Р.В.
dc.date.accessioned 2021-12-03T17:09:48Z
dc.date.available 2021-12-03T17:09:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Формування виробничої стратегії в системі управління промислових підприємств / Є.В. Мироненко, Л.О. Бившева, О.О. Кондратенко, Р.В. Шулін // Економічний вісник Донбасу. — 2021. — № 3 (65). — С. 131-136. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other DOI: 10.12958/1817-3772-2021-3(65)-131-136
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/181857
dc.description.abstract У статті здійснено систематизацію основних видових характеристик виробничих стратегій та їх класифікаційних особливостей. Показано, що найпоширеніші виробничі стратегії орієнтовані на підвищення якості продукції, зниження виробничих витрат, впровадження високих технологій, розширення можливостей виготовляти різні види продукції, створення спеціалізованого та диверсифікованого виробництва. Визначено взаємозв'язок ринкових і виробничих стратегій. Обґрунтовано, що кожну виробничу стратегію необхідно розглядати поряд із типовими виробничими стратегіями і на сучасному етапі найбільше прихильників має концепція синергізму, відповідно до якої стратегії повинні забезпечувати синергічний ефект. Доведено, що виробничу стратегію доцільно розглядати як складову частину всього процесу планування, що забезпечує відповідність виконання завдань процесу виробництва. Оскільки поставлені завдання мають тенденцію змінюватися, то виробничій стратегії також потрібно розвиватися з урахуванням можливих майбутніх потреб споживачів. uk_UA
dc.description.abstract В статье осуществлена систематизация основных видовых характеристик производственных стратегий и их классификационных особенностей. Показано, что наиболее распространенные производственные стратегии ориентированы на повышение качества продукции, снижение производственных затрат, внедрение высоких технологий, расширение возможностей изготовлять разные виды продукции, создание специализированного и диверсифицированного производства. Определена взаимосвязь рыночных и производственных стратегий. Обосновано, что каждую производственную стратегию необходимо рассматривать вместе с типичными производственными стратегиями и на современном этапе более всего приверженцев имеет концепция синергизма, соответственно которой стратегии должны обеспечивать синергетический эффект. Доказано, что производственную стратегию целесообразно рассматривать как составную часть всего процесса планирования, которое обеспечивает соответствие выполнения задач процесса производства. Поскольку поставленные задачи имеют тенденцию изменяться, то производственной стратегии также нужно развиваться с учетом возможных будущих нужд потребителей. uk_UA
dc.description.abstract The article systematizes the main species characteristics of production strategies and their classification features. It is shown that the most common production strategies are focused on improving product quality, reducing production costs, introducing high technology, expanding opportunities to produce different types of products, creating specialized and diversified production. The interrelation of market and production strategies is determined. It is substantiated that each production strategy should be considered along with typical production strategies and at the present stage the concept of synergism has the most supporters, according to which strategies should provide a synergistic effect. It is proved that the production strategy should be considered as an integral part of the whole planning process, which ensures compliance with the tasks of the production process. As the tasks tend to change, the production strategy also needs to be developed taking into account the possible future needs of consumers. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг і логістика uk_UA
dc.title Формування виробничої стратегії в системі управління промислових підприємств uk_UA
dc.title.alternative Формирование производственной стратегии в системе управления промышленных предприятий uk_UA
dc.title.alternative Formation of Production Strategy in the Management System of Industrial Enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.24:338.45+005.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис