Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Metalearning as One of the Task of the Machine Learning Problems

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Savchenko, Ye.A.
dc.contributor.author Rybachok, N.A.
dc.date.accessioned 2021-10-31T19:28:11Z
dc.date.available 2021-10-31T19:28:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Metalearning as One of the Task of the Machine Learning Problems / Ye.A. Savchenko, N.A. Rybachok // Control systems & computers. — 2019. — № 6. — С. 28-34. — Бібліогр.: 20 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-8145
dc.identifier.other DOI https://doi.org/10.15407/usim.2019.06.028
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/181097
dc.description.abstract The concepts of metalearning as one of the tasks of machine learning are considered. The basic principles of metalearning g and examples of solving problems of machine and metalearning in various fields of human activity are given. It is planned for a decision support system construction based on an inductive approach for complex processes modeling and forecasting. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті — дослідити задачу метанавчання серед задач машинного навчання, використавши отримані результати для розробки системи підтримки прийняття рішень в задачах моделювання та прогнозування складних об’єктів із застосуванням індуктивного підходу. Результати. Досліджено задачу метанавчання як одну з задач машинного навчання. Виділено основні принципи метанавчання та наведено приклади застосування машинного навчання та метанавчання в реальних задачах. Використовуючи різні метадані, такі як властивості завдання навчання, властивості алгоритму (наприклад, показники ефективності), можна навчитися вибирати, змінювати або поєднувати різні методи навчання для ефективного розв'язання задач навчання. uk_UA
dc.description.abstract Цель статьи — исследовать задачу метаобучения как одну из задач машинного обучения и использовать полученные результаты для разработки системы поддержки принятия решений в задачах моделирования и прогнозирования сложных объектов с использованием индуктивного подхода. Проанализировано применение индуктивного подхода при решении задачи метаобучения и приведены примеры такого применения. Анализ показал, что задача метаобучения является усовершенствованием опыта решения задач человека в виде базы знаний, которые он передает компьютеру для того, чтобы тот мог бы решать сложные задачи машинного обучения. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Control systems & computers
dc.subject Intellectual Informational Technologies and Systems uk_UA
dc.title Metalearning as One of the Task of the Machine Learning Problems uk_UA
dc.title.alternative Метанавчання як одна з задач машинного навчання uk_UA
dc.title.alternative Метаобучение как одна из задач машинного обучения uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.513


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис