Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Savchenko, Ye.A. |
|
dc.contributor.author |
Rybachok, N.A. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-31T19:28:11Z |
|
dc.date.available |
2021-10-31T19:28:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Metalearning as One of the Task of the Machine Learning Problems / Ye.A. Savchenko, N.A. Rybachok // Control systems & computers. — 2019. — № 6. — С. 28-34. — Бібліогр.: 20 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-8145 |
|
dc.identifier.other |
DOI https://doi.org/10.15407/usim.2019.06.028 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/181097 |
|
dc.description.abstract |
The concepts of metalearning as one of the tasks of machine learning are considered. The basic principles of metalearning g and examples of solving problems of machine and metalearning in various fields of human activity are given. It is planned for a decision support system construction based on an inductive approach for complex processes modeling and forecasting. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті — дослідити задачу метанавчання серед задач машинного навчання, використавши отримані результати для розробки системи підтримки прийняття рішень в задачах моделювання та прогнозування складних об’єктів із застосуванням індуктивного підходу. Результати. Досліджено задачу метанавчання як одну з задач машинного навчання. Виділено основні принципи метанавчання та наведено приклади застосування машинного навчання та метанавчання в реальних задачах. Використовуючи різні метадані, такі як властивості завдання навчання, властивості алгоритму (наприклад, показники ефективності), можна навчитися вибирати, змінювати або поєднувати різні методи навчання для ефективного розв'язання задач навчання. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Цель статьи — исследовать задачу метаобучения как одну из задач машинного обучения и использовать полученные результаты для разработки системы поддержки принятия решений в задачах моделирования и прогнозирования сложных объектов с использованием индуктивного подхода. Проанализировано применение индуктивного подхода при решении задачи метаобучения и приведены примеры такого применения. Анализ показал, что задача метаобучения является усовершенствованием опыта решения задач человека в виде базы знаний, которые он передает компьютеру для того, чтобы тот мог бы решать сложные задачи машинного обучения. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Control systems & computers |
|
dc.subject |
Intellectual Informational Technologies and Systems |
uk_UA |
dc.title |
Metalearning as One of the Task of the Machine Learning Problems |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Метанавчання як одна з задач машинного навчання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Метаобучение как одна из задач машинного обучения |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
681.513 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті