Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Комунікативні інтенції сучасних прозових текстів у підручниках з української мови

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хоменко, О.
dc.contributor.author Галактіонова, Н.
dc.date.accessioned 2021-08-21T17:38:20Z
dc.date.available 2021-08-21T17:38:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Комунікативні інтенції сучасних прозових текстів у підручниках з української мови / О. Хоменко, Н. Галактіонова // Культура слова. — 2019. — Вип. 90. — С. 199-209. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0201-419X
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180191
dc.description.abstract У статті проаналізовано чотири сучасні підручники з української мови, досліджено способи розгортання дискурсивності сучасної української прози в практиці підручникотворення. Подано рекомендований перелік авторів, яких було б доречно використовувати в сучасному підручнику. Продемонстровано як комунікативні рівні концептуалізації сучасної прози безпосередньо поєднуються із соціокультурними парадигмами мовотворення. uk_UA
dc.description.abstract The semiotic-word-forming practices of national writing as one of the most defining forms of expression of the spiritual creativity of Ukrainians have been recognized in the discursive space of Ukrainian language textbooks. In our research, we have demonstrated how contemporary Ukrainian prose unfolds its discursiveness in the space of textbooksʼ creation that is relevant today, textbooksʼ creation which is «here – and – now» presenting in the practice of modern Ukrainian schools. In our article, first of all we have indicated what names contemporary Ukrainian prose represents in current textbooks of Ukrainian language (different collectives), we have shown that in the process of studying Ukrainian language prose remains one of the main sources of emotional influence on the student. Having analyzed four school textbooks, we have come to the conclusion that the communicative levels of conceptualization of contemporary prose in contemporary textbooks of the Ukrainian language directly correspond to socio-cultural paradigms of linguistics as a factor of the historical, cultural and social being of the Ukrainian people. Representing contemporary prose, the authors of the textbooks represent a whole new wave of Ukrainian cultural revival, realized to the greatest extent in writing. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут української мови НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура слова
dc.subject На допомогу вчителеві uk_UA
dc.title Комунікативні інтенції сучасних прозових текстів у підручниках з української мови uk_UA
dc.title.alternative Communicative intentions of modern prose texts in Ukrainian textbooks uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 811.161.2’42:821.161.2-3.09(075)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис