Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Заруба, В.Я.
dc.contributor.author Парфентенко, І.А.
dc.date.accessioned 2021-07-14T20:07:56Z
dc.date.available 2021-07-14T20:07:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій / В.Я. Заруба, І.А. Парфентенко // Економіка промисловості. — 2021. — № 2 (94). — С. 125–140. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/econindustry2021.02.125
dc.identifier.other JEL: M31, M37
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180026
dc.description.abstract Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому згідно із сучасною концепцією холістичного маркетингу призначення маркетингових комунікацій організації полягає у просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її товарів і послуг, але й управління відносинами організації з усіма стейкхолдерами. Ці положення повною мірою стосуються вітчизняних промислових підприємств, які намагаються вийти на зарубіжні ринки збуту.Як ключовий термін для дослідження маркетингових онлайн-комунікацій обрано«сайт». З точки зору свого призначення сайти представляють різного виду соціальні медіа, які полегшують їх користувачам спілкування й обмін між собою мультимедійною інформацією. Сайти розглядаються як канали маркетингових комунікацій, у яких для просування бізнесу застосовуються певні методи. При цьому виникає проблема інтеграції каналів просування в єдину систему маркетингових комунікацій.Статтю присвячено аналізу методів просування бізнесу організацій за допомогою сайтів соціальних медіа та їх систематизації для створення інтегрованих маркетингових комунікацій.Здійснено класифікацію вебсайтів відповідно до тієї ролі, яку вони можуть виконувати в інтегрованому просуванні бізнесу. Слід виокремлювати офіційні сайти організації, яка просуває свій бізнес, і сайти, які використовуються нею для отримання інформаційних послуг. Багато організацій мають два офіційних сайти: представницький - для презентації свого бізнесу і транзакційний - для електронної торгівлі. Розробниками сайтів інформаційних послуг виступають їхні власники, для яких надання цих послуг становить зміст їх бізнесу. До таких сайтів належать соціальні медіа, що підтримують електронну пошту, соціальні мережі, блоги, месенджери. Проаналізовано основні методи просування в різних соціальних медіа. Встановлено необхідні логічні зв'язки між процесами просування по різних каналах комунікацій для їх інтеграції в єдину систему. uk_UA
dc.description.abstract Использование цифровых инструментов в маркетинговых коммуникациях стало очевидным условием успешного бизнеса. Согласно современной концепции холистического маркетинга назначение маркетинговых коммуникаций состоит в продвижении бизнеса организации, которое включает не только продвижение её товаров и услуг, но и управление её отношениями со всеми стейкхолдерами. Эти положения в полной мере относятся к отечественным промышленным предприятиям, которые стремятся осваивать зарубежные рынки сбыта.В качестве ключевого термина для исследования маркетинговых онлайн-коммуникаций выбран «сайт». С точки зрения своего назначения сайты представляют собой разного вида социальные медиа, которые облегчают их пользователям общение и обмен между собой мультимедийной информацией. Сайты рассматриваются как каналы маркетинговых коммуникаций, в которых для продвижения бизнеса применяются определённые методы. При этом возникает проблема интеграции каналов продвижения в единую систему маркетинговых коммуникаций.Статья посвящена анализу методов продвижения бизнеса организаций с помощью сайтов социальных медиа и их систематизации для создания интегрированных маркетинговых коммуникаций.Проведена классификация вебсайтов в соответствии с той ролью, которую они могут выполнять в интегрированном продвижении бизнеса. Следует выделять официальные сайты организации, продвигающей свой бизнес, и сайты, используемые ею для получения информационных услуг. Многие организации имеют два официальных сайта: представительский - для презентации своего бизнеса и транзакционный - для электронной торговли. Разработчиками сайтов информационных услуг выступают их владельцы, для которых оказание этих услуг составляет содержание их бизнеса. К таким сайтам относятся социальные медиа, поддерживающие электронную почту, социальные сети, блоги, мессенджеры. Проанализированы основные методы продвижения в различных социальных медиа. Установлены необходимые логические связи между процессами продвижения по различным каналам коммуникаций для их интеграции в единую систему. uk_UA
dc.description.abstract The use of digital tools in marketing communications has become an obvious precondition for a successful business. At the same time, the modern concept of holistic marketing establishes that the purpose of marketing communications is to promote business of a firm, which includesnot only the promotion of its goods and services, but also the management of its relations with all stakeholders. These provisions fully apply to Ukrainian industrial enterprises that seek to develop foreign sales markets.In the paper the concept of a site was chosen as the key term for research of marketing online communications. From the standpoint of their purpose, sites represent different types of social media that make it easier for their users to communicate and exchange multimedia information with each other. Websites are viewed as marketing communication channels that use certain methods to promote business activities. This raises the problem of integrating promotion channels into a single marketing communications system.The paper is devoted to the analysis of methods of promoting business activities of enterprises using social media sites and their systematization to create integrated marketing communications.We have classified websites according to the role they can play in integrated business promotion. It has been established that one should highlight the official sites of an enterprise promoting its business activities and the sites used to obtain information services. Many enterprises have two official websites: a representative one for presenting their business activities and a transactional one for e-commerce. The developers of information services sites are their owners, for whom the provision of these services constitutes the content of their business activity. These sites include social media supporting email, social networks, blogs, instant messengers. The analysis of the main methods of promotion in various social media is carried out. It allows one to establish the necessary logical connections between the promotion processes through various communication channels for their integration into a single system. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка промисловості
dc.subject Проблеми економіки промислових підприємств і виробничих комплексів uk_UA
dc.title Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій uk_UA
dc.title.alternative Методы использования вебсайтов в интегрированном продвижении бизнеса организаций uk_UA
dc.title.alternative Methods of using websites in integrated business promotion of enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.7:334


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис