dc.contributor.author |
Гусаков, С.В. |
|
dc.contributor.author |
Кравченко, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-10T13:00:30Z |
|
dc.date.available |
2021-06-10T13:00:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Обґрунтування ролі та значення судноплавства на короткі дистанції для розвитку портів / С.В. Гусаков, А.В. Кравченко // Економічний вісник Донбасу. — 2021. — № 1 (63). — С. 84-89. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.12958/1817-3772-2021-1(63)-84-89 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/179806 |
|
dc.description.abstract |
Морське судноплавство на короткі дистанції передбачає перевезення вантажів і пасажирів за допомогою водних транспортних засобів на обмежену відстань та без перетину океану. Будучи прямим конкурентом наземних видів транспорту, воно використовує порти та внутрішні водні шляхи, щоб доповнити традиційні транспортні системи для збільшення пропускної спроможності, підвищення гнучкості та досягнення стійкої мобільності транспорту. Категорія перевезення на короткі дистанції не має офіційного та загальновизнаного визначення. Проте було зроблено кілька спроб встановити її межі та вийти з визначенням, яке точніше відображає зміст. Визначення, надане Європейською Комісією: «Переміщення вантажів та пасажирів морем між портами, розташованими в географічній Європі, або між портами, розташованими в неєвропейських країнах, що мають узбережжя на закритих морях й межують з Європою» сьогодні широко використовується. Глибоке розуміння серйозних соціально-економічних та екологічних наслідків дорожньо-транспортних операцій змушує директивні органи на різних інституційних рівнях (наприклад, місцевому, національному та регіональному) діяти відповідним чином та запроваджувати низку цільових політичних рамок, стратегій та заходів для підтримки більш широкого розвитку та експлуатації інших видів транспорту (тобто залізничного, внутрішніх водних шляхів), сприяючи таким чином розвантаженню мереж автомобільних доріг, реалізуючи таким чином значні покращення з точки зору якості повітря, безпеки дорожнього руху тощо. Беручи до уваги географічні характеристики основних торгових регіонів світу, а також пріоритети, встановлені відповідними державними органами, та кошти (як державні, так і приватні), що виділяються на інфраструктурні проєкти, залізниця, судноплавство на короткі дистанції та внутрішні водні шляхи були розглянуті з метою встановлення додаткових можливостей для забезпечення динамічного зростання. Отже, морські перевезення на короткі відстані представляють конкуренцію наземному транспорту. Перш за все, вони мають географічну перевагу, море пропонує більше можливостей для маршруту, що забезпечує більшу гнучкість для суден. Ще одна перевага, стосується економії на масштабі. Екологічна стійкість є основною перевагою морських перевезень на короткі відстані. Крім того, такі перевезення мають менший вуглецевий слід на тонну-кілометр порівняно з вантажними автомобілями. Ба більше, морський транспорт пропонує різні соціальні переваги. Розвантаження дорожніх мереж здійснюється шляхом переведення руху транспорту з суші на море. Забезпечення подальшого розвитку портів передбачає більш детальне дослідження такого сегменту, як морські перевезення на короткі дистанції. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Морское судоходство на короткие дистанции предусматривает перевозку грузов и пассажиров с помощью водных транспортных средств на ограниченное расстояние и без пересечения океана. Будучи прямым конкурентом наземных видов транспорта, оно использует порты и внутренние водные пути, чтобы дополнить традиционные транспортные системы для увеличения пропускной способности, повышения гибкости и достижения устойчивой мобильности трансопрт. Категория перевозки на короткие дистанции не имеет официального и общепризнанного определения. Однако было сделано несколько попыток установить ее границы и выйти с определением, которое точно отражает содержание. Определение, данное Европейской Комиссией: «Перемещение грузов и пассажиров морем между портами, расположенными географически в Европе, или между портами, расположенными в неевропейских странах, имеющих побережья на закрытых морях и граничат с Европой» сегодня широко используется. Глубокое понимание серьезных социально-экономических и экологических последствий дорожно-транспортных операций заставляет директивные органы на разных институциональных уровнях (например, местном, национальном и региональном) действовать соответствующим образом и вводить ряд целевых политических рамок, стратегий и мероприятий для поддержки более широкого развития и эксплуатации других видов транспорта (т.е. железнодорожного, внутренних водных путей), способствуя таким образом разгрузке сетей автомобильных дорог, реализуя таким образом значительные улучшения с точки зрения качества воздуха, безопасности дорожного движения и так далее. Принимая во внимание географические характеристики основных торговых регионов мира, а также приоритеты, установленные соответствующими государственными органами, и средства (как государственные, так и частные), выделяемые на инфраструктурные проекты, железная дорога, судоходство на короткие дистанции и внутренние водные пути были рассмотрены с целью установление дополнительных возможностей для обеспечения динамичного роста. Итак, морские перевозки на короткие расстояния представляют конкуренцию наземному транспорту. Прежде всего, они имеют географическое преимущество, море предлагает больше возможностей для маршрута, обеспечивает большую гибкость для судов. Еще одно преимущество, касается экономии на масштабе. Экологическая устойчивость является основным преимуществом морских перевозок на короткие расстояния. Кроме того, такие перевозки имеют меньший углеродный след на тонну-километр по сравнению с грузовыми автомобилями. Более того, морской транспорт предлагает различные социальные преимущества. Разгрузка дорожных сетей осуществляется путем перевода движения транспорта с суши на море. Обеспечение дальнейшего развития портов предусматривает более детальное исследование такого сегмента, как морские перевозки на короткие дистанции. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Short Sea Shipping involves the transport of goods and passengers using watercraft over a limited distance and without crossing the ocean. A direct competitor to land transport, it uses ports and inland waterways to complement traditional transport systems to increase capacity, increase flexibility and achieve sustainable transport mobility. The short haul category does not have an official and universally recognized definition. However, several attempts have been made to establish its boundaries and come up with a definition that accurately reflects the content. The definition given by the European Commission: "The movement of goods and passengers by sea between ports located geographically in Europe, or between ports located in non-European countries with coasts on closed seas and bordering Europe" is widely used today. A deep understanding of the serious socio-economic and environmental impacts of road transport operations compels policymakers at different institutional levels (e.g. local, national and regional) to act accordingly and introduce a range of targeted policy frameworks, strategies and interventions to support the broader development and exploitation of others. modes of transport (i.e. rail, inland waterways), thus helping to unload road networks, thus realizing significant improvements in terms of air quality, road safety, and so on. Taking into account the geographic characteristics of the main trading regions of the world, as well as the priorities set by the relevant government authorities, and funds (both public and private) allocated for infrastructure projects, railways, short-distance shipping and inland waterways were considered with a view to establishing additional opportunities to ensure dynamic growth. So, sea transportation over short distances competes with land transport. First of all, they have a geographic advantage, the sea offers more route options and more flexibility for ships. Another benefit concerns economies of scale. Environmental sustainability is the main benefit of short sea shipping. It also has a lower carbon footprint per tonnekilometer than trucks. In addition, maritime transport offers various social benefits. Unloading of road networks is carried out by transferring traffic from land to sea. Ensuring the further development of ports provides for a more detailed study of such a segment as short-distance sea transportation. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг і логістика |
uk_UA |
dc.title |
Обґрунтування ролі та значення судноплавства на короткі дистанції для розвитку портів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Обоснование роли и значения судоходства на короткие дистанции для развития портов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Rationale for the Role and Importance of Short-Haul Shipping for Port Development |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
656.615 |
|