dc.contributor.author |
Макаренко, М.В. |
|
dc.contributor.author |
Просянок, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Шайхатдінов, А.З. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-10T12:58:27Z |
|
dc.date.available |
2021-06-10T12:58:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Дослідження чинників конкурентоспроможності портів ЄС / М.В. Макаренко, В.В. Просянок, А.З. Шайхатдінов // Економічний вісник Донбасу. — 2021. — № 1 (63). — С. 31-36. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.12958/1817-3772-2021-1(63)-31-36 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/179801 |
|
dc.description.abstract |
Доведено значення портів у європейському контексті шляхом вивчення різних управлінських характеристик та складнощів щодо розробки єдиної європейської політики, а також заходів, вжитих ЄК для покращення конкуренції в цій галузі. Розглянуто основні положення Зеленої книги як засобу підвищення конкурентоспроможності та проаналізовано її основні моменти. Розглянуто напрями політики ЄС щодо розвит¬ку портової галузі шляхом регулювання конкурентних стратегій портів з метою сприяння, регулювання та забезпечення портової конкуренції на місцевому, регіональному та міжнародному рівнях. Транспорт стає невід'ємною частиною виробничого процесу, оскільки глобалізація, порти та морський сектор є ключовими факторами логістичних концепцій. Досвіт ЄС довів, що економічно ефективна, надійна та конкурентоспроможна портова система має стратегічне значення для досягнення лібералізації конкурентоспроможної торгівлі. Більше того, щоб гарантувати, що роль портів сприяє успіху цих принципів, ЄС намагається створити єдину національну політику. Основною метою цієї політики є сприяння засобам управління портовим фінансуванням, конкуренцією та покращення стану портової галузі. Підкреслено, що пропозиції ЄС можна звести до чотирьох основних напрямів: вдосконалення та модернізація портової інфраструктури та включення їх до транс’європейської транспортної мережі; створення конкурентного ігрового поля; просування досліджень і розробок для портів; налагодження діалогу між усіма партнерами для вирішення відповідних проблем. Однак перше, з чим виникли складності при формуванні єдиної національної політики в портовій галузі, – це різниця в розмірі портів, потужностях, географічному розташуванні, управлінні, функціонуванні та зайнятості. Основні відмінності між європейськими портами є результатом різних культур та способів мислення. Перш за все, три теорії управління є подібніми між досліджуваними портами. Далі, розмір порту може бути місцевим, національним або міжнародним. Існує дуже важлива подібність між цими портами, оскільки всі вони є міжнародними; вони обслуговують ту саму велику теориторію і є воротами до Європи. Зайнятість є важливим фактором, оскільки в Європі можна знайти дві практики відрядно або базову заробітну плату або постійну роботу. З іншого боку, основні відмінності, які можна виявити, – це спосіб роботи та географічне розташування. Іншими словами, якщо порт є лиманом або прибережним, це природна гавань або система закритих доків. Цей фактор має одну з основних відмінностей між портами, оскільки дає порівняльну перевагу з точки зору маневрування. Підкреслено, що подібність та відмінності разом з індустріалізацією, зв’язками з внутрішніми районами та екологічною політикою є головними факторами, які будуть основою успіху одних портів та загрозою для інших. Ці розбіжності насправді є одним із мотивів того, чому ЄК ініціював Закон ЄС, який повинен поширюватися на порти. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Доказано значение портов в европейском контексте путем изучения различных управленческих характеристик и сложностей по разработке единой европейской политики, а также мер, принятых ЕК для улучшения конкуренции в этой области. Рассмотрены основные положения Зеленой книги как средства повышения конкурентоспособности и проанализированы ее основные моменты. Рассмотрены направления политики ЕС по развитию портовой отрасли путем регулирования конкурентных стратегий портов, с целью содействия, регулирования и обеспечения портовой конкуренции на местном, региональном и международном уровнях. Транспорт становится неотъемлемой частью производственного процесса, поскольку глобализация, порты и морской сектор являются ключевыми факторами логистических концепций. Рассвет ЕС доказал, что экономически эффективная, надежная и конкурентоспособная портовая система имеет стратегическое значение для достижения либерализации конкурентоспособной торговли. Более того, чтобы гарантировать, что роль портов способствует успеху этих принципов, ЕС пытается создать единую национальную политику. Основной целью этой политики является содействие средствам управления портовым финансированием, конкуренции и улучшения состояния портовой отрасли. Подчеркнуто, что предложения ЕС можно свести к четырем основным направлениям: совершенствование и модернизация портовой инфраструктуры и включения их в трансъевропейскую транспортную сеть; создание конкурентного игрового поля; продвижение исследований и разработок для портов; налаживание диалога между всеми партнерами для решения соответствующих проблем. Однако первое, с чем возникли сложности при формировании единой национальной политики в портовой отрасли, – это разница в размере портов, мощностях, географическом расположении, управлении, функционировании и занятости. Основные различия между европейскими портами являются результатом различных культур и способов мышления. Прежде всего, три теории управления подобны между исследуемыми портами. Далее, размер порта может быть местным, национальным или международным. Существует очень важное сходство между этими портами, поскольку все они являются международными; они обслуживают ту самую крупную теориторию и являются воротами в Европу. Занятость является важным фактором, поскольку в Европе можно найти две практики сдельно, или базовую заработную плату, или постоянную работу. С другой стороны, основные отличия, которые можно обнаружить – это способ работы и географическое положение. Иными словами, если порт является лиманом или прибрежным, это естественная гавань или система закрытых доков. Этот фактор имеет одну из основных различий между портами, поскольку дает сравнительное преимущество с точки зрения маневрирования Подчеркнуто, что сходство и различия вместе с индустриализацией, связями с внутренними районами и экологической политикой главными факторами, которые будут основой успеха одних портов и угрозой для других. Эти различия на самом деле являются одним из мотивов того, почему ЕК инициировал Закон ЕС, который должен распространяться на порты. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The importance of ports in the European context is proved by studying the various management characteristics and difficulties in developing a common European policy, as well as the measures taken by the EC to improve competition in this area. The main provisions of the Green Paper as a means of increasing competitiveness are considered and its main points are analyzed. The directions of the EU policy on the development of the port industry by regulating the competitive strategies of ports, in order to promote, regulate and ensure port competition at the local, regional and international levels, are considered. Transport is becoming an integral part of the production process, as globalization, ports and the maritime sector are key factors in logistics concepts. The EU's experience has shown that a cost-effective, reliable and competitive port system is of strategic importance for achieving the liberalization of competitive trade. Moreover, to ensure that the role of ports contributes to the success of these principles, the EU is trying to create a single national policy. The main purpose of this policy is to promote the means of managing port financing, competition and improving the state of the port industry. It was emphasized that the EU proposals can be reduced to four main areas: improvement and modernization of port infrastructure and their inclusion in the trans-European transport network; creation of a competitive playing field; promotion of research and development for ports; establishing a dialogue between all partners to address relevant issues. However, the first difficulty with the formation of a unified national policy in the port industry is the difference in the size of ports, capacity, geographical location, management, operation and employment. The main differences between European ports are the result of different cultures and ways of thinking. First of all, the three control theories are similar between the ports under study. Further, the size of the port can be local, national or international. There is a very important similarity between these ports, as they are all international; they serve the same great theory and are the gateway to Europe. Employment is an important factor, as in Europe you can find two part-time or basic wage or permanent jobs. On the other hand, the main differences that can be identified are the way of working and the geographical location. In other words, if the port is an estuary or coastal, it is a natural harbor or a system of closed docks. This factor is one of the main differences between ports, as it provides a comparative advantage in terms of maneuverability. others. These differences are actually one of the reasons why the EC initiated the EU Law, which should apply to ports. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг і логістика |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження чинників конкурентоспроможності портів ЄС |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Исследование факторов конкурентоспособности портов ЕС |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Investigation of factors of EU port competitiveness |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.13:339.9:656.614 |
|