Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Handabura, O.
dc.date.accessioned 2021-03-13T11:48:33Z
dc.date.available 2021-03-13T11:48:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language / O. Handabura // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2020. — Вип. 10. — С. 219-228. — Бібліогр.: 18 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 2411-4146
dc.identifier.other DOI: 10.31475/fil.dys.2020.10.22
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178814
dc.description.abstract The article is devoted to the enrichment of the contemporary English language with the neologisms used in the social networks, particularly in Facebook and Twitter. The author has researched the essence of the notion «neologism», its types and ways of formation. The influence of the Internet and social networks Facebook and Twitter on the change of the English language lexicon has been thoroughly investigated. The examples of morphological and semantic neologisms from Facebook and Twitter social networks, the process of their formation and meaning have been presented. The author has determined the most productive ways of neologisms’ formation. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена збагаченню сучасної англійської мови неологізмами, які використовуються в соціальних мережах, зокрема у Facebook та Twitter. Авторка дослідила сутність поняття «неологізм», його види та способи формування. Детально простудійовано вплив Інтернету та соціальних мереж Facebook та Twitter на зміну лексики англійської мови. Наведено приклади морфологічних та семантичних неологізмів із соціальних мереж Facebook та Twitter, процес їх формування та значення. Визначено найпродуктивніші шляхи формування неологізмів. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Філологічний дискурс
dc.subject Мовознавство uk_UA
dc.title Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language uk_UA
dc.title.alternative Неологізми соціальних медіа в сучасній англійській мові соціальних мереж: на матеріалі Twitter та Facebook uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 81’373.43:004


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис