Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Handabura, O. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-13T11:48:33Z |
|
dc.date.available |
2021-03-13T11:48:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language / O. Handabura // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2020. — Вип. 10. — С. 219-228. — Бібліогр.: 18 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2411-4146 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.31475/fil.dys.2020.10.22 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178814 |
|
dc.description.abstract |
The article is devoted to the enrichment of the contemporary English
language with the neologisms used in the social networks, particularly in
Facebook and Twitter. The author has researched the essence of the notion
«neologism», its types and ways of formation. The influence of the Internet
and social networks Facebook and Twitter on the change of the English
language lexicon has been thoroughly investigated.
The examples of morphological and semantic neologisms from
Facebook and Twitter social networks, the process of their formation and
meaning have been presented. The author has determined the most
productive ways of neologisms’ formation. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена збагаченню сучасної англійської мови неологізмами,
які використовуються в соціальних мережах, зокрема у Facebook та Twitter.
Авторка дослідила сутність поняття «неологізм», його види та способи
формування. Детально простудійовано вплив Інтернету та соціальних
мереж Facebook та Twitter на зміну лексики англійської мови.
Наведено приклади морфологічних та семантичних неологізмів із
соціальних мереж Facebook та Twitter, процес їх формування та значення.
Визначено найпродуктивніші шляхи формування неологізмів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Філологічний дискурс |
|
dc.subject |
Мовознавство |
uk_UA |
dc.title |
Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Неологізми соціальних медіа в сучасній англійській мові соціальних мереж: на матеріалі Twitter та Facebook |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
81’373.43:004 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті