Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бєлікова, О.Ю.
dc.contributor.author Фоміченко, І.П.
dc.contributor.author Шашко, В.О.
dc.contributor.author Ніколаєва, Ю.В.
dc.date.accessioned 2021-03-13T08:46:31Z
dc.date.available 2021-03-13T08:46:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами / О.Ю. Бєлікова, І.П. Фоміченко, В.О. Шашко, Ю.В. Ніколаєва // Вісник економічної науки України. — 2020. — № 2 (39). — С. 133-138. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2020.2(39).133-138
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178775
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах господарювання. Наведені канали та основні методи цифрового маркетингу. Серед трендів 2018-2019 років виділено онлайн-відео, нативну рекламу, персоналізований контент, розумну рекламу з великими даними, розвиток спільнот. Визначено складники, які включає цифровий маркетинг (контент, дизайн, статистика). Визначено переваги цифрового маркетингу в управлінні підприємствами. Досліджено обсяг digital реклами рекламно-комунікаційного ринку України. Обґрунтовано необхідність розвитку маркетингових Інтернет-технологій просування товарів і послуг як гібридної технології в умовах розвитку інформаційного суспільства. Уточнено сутність цифрового маркетингу як таргетивного й інтерактивного маркетингу товарів і послуг, що використовує цифрові технології для залучення потенційних клієнтів і утримання їх як споживачів. Визначено основні маркетингові процеси, які реалізуються за допомогою технологій цифрового маркетингу, до яких належать маркетингові дослідження в Інтернеті, маркетингові комунікації в Інтернеті та просування і збут продукції через Інтернет. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены особенности цифрового маркетинга в современных условиях хозяйствования. Приведены каналы и основные методы цифрового маркетинга. Среди трендов 2018-2019 годов выделены онлайн-видео, нативная реклама, персонализированный контент, умная реклама с большими данными, развитие сообществ. Определены составные части, которые включает цифровой маркетинг (контент, дизайн, статистика). Определены преимущества цифрового маркетинга в управлении предприятиями. Исследован объем dіgіtal рекламы рекламно-коммуникационного рынка Украины. Обоснована необходимость развития маркетинговых Интернет-технологий продвижения товаров и услуг как гибридной технологии в условиях развития информационного общества. Уточнена сущность цифрового маркетинга как таргетивного и интерактивного маркетинга товаров и услуг, который использует цифровые технологии для привлечения потенциальных клиентов и удержание их как потребителей. Определены основные маркетинговые процессы, которые реализуются с помощью технологий цифрового маркетинга, к которым относятся маркетинговые исследования в Интернете, маркетинговые коммуникации в Интернете и продвижение и сбыт продукции через Интернет. uk_UA
dc.description.abstract The article considers the features of digital marketing in modern business conditions. Channels and basic methods of digital marketing are given. Among the trends of 2018-2019 are online video, native advertising, personalized content, smart advertising with big data, community development. The components that include digital marketing (content, design, statistics) are identified. The advantages of digital marketing in enterprise management are determined. The volume of digital advertising of the advertising and communication market of Ukraine is investigated. The necessity of development of marketing Internet technologies of promotion of goods and services as a hybrid technology in the conditions of development of information society is substantiated. The essence of digital marketing as a targeted and interactive marketing of goods and services, which uses digital technologies to attract potential customers and retain them as consumers, is clarified. The main marketing processes that are implemented using digital marketing technologies, which include marketing research on the Internet, marketing communications on the Internet and promotion and marketing of products over the Internet. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Маркетинг та логістика uk_UA
dc.title Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами uk_UA
dc.title.alternative Тенденции развития цифрового маркетинга как инновационного инструмента управления предприятиями uk_UA
dc.title.alternative Trends in digital marketing as an innovative tool for enterprise management uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:004:658


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис