Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Ключові проблеми опанування культурою мовлення (за епістолярною спадщиною Ганни Черінь)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Крищук, В.
dc.date.accessioned 2021-03-09T15:18:32Z
dc.date.available 2021-03-09T15:18:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ключові проблеми опанування культурою мовлення (за епістолярною спадщиною Ганни Черінь) / В. Крищук // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2019. — Вип. 9. — С. 110-120. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2411-4146
dc.identifier.other DOI: 10.31475/fil.dys.2019.09.10
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178740
dc.description.abstract І в Україні, і в діаспорному середовищі, завдання курсу української мови полягає в тому, щоби виформовувати належну мовну грамотність, культуру мовлення учнів, студентів закладів вищої освіти, уміння змістовно грамотно обмінюватися думками. У статті розкрито на конкретних прикладах мовну комунікацію, для цього обрано форму листа, його діти адресують відомому літератору Ганні Черінь. Письменниця уважно ставиться до епістоли школярів, кожному відповідає. При цьому береться до уваги й обов’язок учителя- словесника формувати культуру мовлення учнів і в усній, і в письмовій формах. Головне у пропонованій статті – це піднесення мовної культури, що є найактуальнішою проблемою в усі часи перед освітою. uk_UA
dc.description.abstract And in Ukraine, and in the diaspora, the task of the Ukrainian language school curriculum is to develop the proper language skills, the language of instruction of the students, and their ability to exchange meaningful thoughts. The article deals with linguistic communication on concrete examples, for which the form of the letter is chosen, his children address the famous literary critic Anna Czeryn. The writer is attentive to the student's epistol, everyone answers. At the same time, the duty of the teacher-translator is to teach children fluent in a language that functions in two forms – oral and written. The main thing in the proposed article is the rise of the culture of oral and written speech, which is the most urgent problem at all times before school education. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Філологічний дискурс
dc.subject Літературознавство uk_UA
dc.title Ключові проблеми опанування культурою мовлення (за епістолярною спадщиною Ганни Черінь) uk_UA
dc.title.alternative Key Problems of Mastering the Culture of Speech (by the Epistolary Heritage of Hanna Cherin) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 37.017.18


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис