Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моделирование пространственного движения поезда по переломам продольного профиля пути

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ковтун, Е.Н.
dc.contributor.author Малый, В.В.
dc.contributor.author Маркова, О.М.
dc.date.accessioned 2020-12-30T18:51:06Z
dc.date.available 2020-12-30T18:51:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Моделирование пространственного движения поезда по переломам продольного профиля пути / Е.Н. Ковтун, В.В. Малый, О.М. Маркова // Технічна механіка.— 2019.— № 3.— С. 77-87.— Бібліогр.: 13 назв.— рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/itm2019.03.077
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/174063
dc.description.abstract Рассмотрены вопросы, связанные с оценкой сил, возникающих в межвагонных соединениях при движении с постоянной скоростью грузового поезда по переломам продольного профиля пути. Для проведения расчетов составлена математическая модель движения грузового поезда по пути произвольного очертания в плане и профиле. При этом расчетная модель одной части вагонов учитывает только продольные перемещения экипажей, а для другой части вагонов используется полная пространственная модель их колебаний. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто питання, пов'язані з оцінкою сил, що виникають у міжвагонних з'єднаннях під час руху з постійною швидкістю вантажного поїзда по переломах поздовжнього профілю колії. Для проведення розрахунків складено математичну модель руху вантажного поїзда по колії довільного обрису в плані та профілі. При цьому розрахункова модель однієї частини вагонів враховує тільки поздовжні переміщення екіпажів, а для іншої частини вагонів використовується повна просторова модель їхнїх коливань. uk_UA
dc.description.abstract The issues related to the evaluation of forces arising in the inter-car connections for a freight train moving at a constant speed over changes of gradient are considered. A mathematical model of a freight train motion along a track of arbitrary alignment and profile was constructed. The design model of one part of the cars takes into account only their longitudinal motion, and for the other part of the cars, a full spatial model of their oscillations is used. uk_UA
dc.description.sponsorship Исследования выполнены за счет финансирования по бюджетной программе “Поддержка развития приоритетных направлений научных исследований” (КПКВК 6541230). uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна механіка
dc.title Моделирование пространственного движения поезда по переломам продольного профиля пути uk_UA
dc.title.alternative Моделювання просторових коливань поїзда, що рухається по переломах поздовжнього профілю колії uk_UA
dc.title.alternative Simulation of the spatial oscillations of a train moving over changes of gradient uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.4.015


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис