Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ковтун, Е.Н. |
|
dc.contributor.author |
Малый, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Маркова, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-30T18:51:06Z |
|
dc.date.available |
2020-12-30T18:51:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Моделирование пространственного движения поезда по переломам продольного профиля пути / Е.Н. Ковтун, В.В. Малый, О.М. Маркова // Технічна механіка.— 2019.— № 3.— С. 77-87.— Бібліогр.: 13 назв.— рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-9184 |
|
dc.identifier.other |
DOI: doi.org/10.15407/itm2019.03.077 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/174063 |
|
dc.description.abstract |
Рассмотрены вопросы, связанные с оценкой сил, возникающих в межвагонных соединениях при движении с постоянной скоростью грузового поезда по переломам продольного профиля пути. Для проведения расчетов составлена математическая модель движения грузового поезда по пути произвольного очертания в плане и профиле. При этом расчетная модель одной части вагонов учитывает только продольные перемещения экипажей, а для другой части вагонов используется полная пространственная модель их колебаний. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуто питання, пов'язані з оцінкою сил, що виникають у міжвагонних з'єднаннях під час руху з постійною швидкістю вантажного поїзда по переломах поздовжнього профілю колії. Для проведення розрахунків складено математичну модель руху вантажного поїзда по колії довільного обрису в плані та профілі. При цьому розрахункова модель однієї частини вагонів враховує тільки поздовжні переміщення екіпажів, а для іншої частини вагонів використовується повна просторова модель їхнїх коливань. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The issues related to the evaluation of forces arising in the inter-car connections for a freight train moving at a constant speed over changes of gradient are considered. A mathematical model of a freight train motion along a track of arbitrary alignment and profile was constructed. The design model of one part of the cars takes into account only their longitudinal motion, and for the other part of the cars, a full spatial model of their oscillations is used. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
Исследования выполнены за счет финансирования по бюджетной программе “Поддержка развития приоритетных направлений научных исследований” (КПКВК 6541230). |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Технічна механіка |
|
dc.title |
Моделирование пространственного движения поезда по переломам продольного профиля пути |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Моделювання просторових коливань поїзда, що рухається по переломах поздовжнього профілю колії |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Simulation of the spatial oscillations of a train moving over changes of gradient |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
629.4.015 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті