Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Науменко, Н.Е. |
|
dc.contributor.author |
Соболевская, М.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-29T17:51:31Z |
|
dc.date.available |
2020-12-29T17:51:31Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Оценка динамической нагруженности экипажей поезда с элементами системы пассивной безопасности при столкновении с препятствием / Н.Е. Науменко, М.Б. Соболевская // Технічна механіка. — 2019. — № 2. — С. 80-92. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-9184 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/174042 |
|
dc.description.abstract |
Цель работы – оценка динамической нагруженности экипажей пассажирского поезда локомотивной тяги, оборудованных СПБ, при столкновении с КДП согласно сценарию 3. Научной новизной статьи является усовершенствованная математическая модель для решения нелинейной динамической задачи о столкновении эталонного поезда с КДП на переезде с учетом работы поглощающих аппаратов автосцепных устройств, возможности сдвига объединенных ударно-тяговых устройств в подвагонное пространство, пластического деформирования устройств поглощения энергии (УПЭ), возможности возникновения пластических деформаций в конструкциях локомотивов и вагонов, а также взаимодействия КДП и элементов передней части локомотива. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – оцінка динамічної навантаженості екіпажів пасажирського поїзда локомотивної тяги, обладнаних СПБ, при зіткненні з ВДП згідно зі сценарієм 3. Науковою новизною статті є удосконалена математична модель для розв’язання нелінійної динамічної задачі про зіткнення еталонного поїзда з ВДП на переїзді з урахуванням роботи поглинаючих апаратів автозчепних пристроїв, можливості зсуву об’єднаних ударно-тягових пристроїв у підвагонний простір, пластичного деформування пристроїв поглинання енергії (ППЕ), можливості виникнення пластичних деформацій в конструкціях локомотивів і вагонів, а також взаємодії ВДП і елементів передньої частини локомотива. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The aim of this work is to estimate dynamic loads on the PSS-equipped vehicles of a locomotive-hauled passenger train in a collision with an LSDO at a grade crossing. The paper presents a new refined mathematical model for the solution of the nonlinear dynamic problem of a reference train – LSDO collision at a grade crossing with account for the operation of the center coupler draft gears, the possibility of the draw-buffing gears shifting into the undercar space, the plastic deformation of energy-absorbing devices, the possibility of plastic deformations in the locomotive and car structures, and the interaction of the LSDO with the front part of the locomotive. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Технічна механіка |
|
dc.title |
Оценка динамической нагруженности экипажей поезда с элементами системы пассивной безопасности при столкновении с препятствием |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Оцінка динамічної навантаженості екіпажів поїзда з елементами системи пасивної безпеки при зіткненні з перешкодою |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Estimation of dynamic loads on train vehicles with passive safety system elements in a collision with an obstacle |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
629.4:62-758.2 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті