Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Оценка динамической нагруженности экипажей поезда с элементами системы пассивной безопасности при столкновении с препятствием

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Науменко, Н.Е.
dc.contributor.author Соболевская, М.Б.
dc.date.accessioned 2020-12-29T17:51:31Z
dc.date.available 2020-12-29T17:51:31Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Оценка динамической нагруженности экипажей поезда с элементами системы пассивной безопасности при столкновении с препятствием / Н.Е. Науменко, М.Б. Соболевская // Технічна механіка. — 2019. — № 2. — С. 80-92. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/174042
dc.description.abstract Цель работы – оценка динамической нагруженности экипажей пассажирского поезда локомотивной тяги, оборудованных СПБ, при столкновении с КДП согласно сценарию 3. Научной новизной статьи является усовершенствованная математическая модель для решения нелинейной динамической задачи о столкновении эталонного поезда с КДП на переезде с учетом работы поглощающих аппаратов автосцепных устройств, возможности сдвига объединенных ударно-тяговых устройств в подвагонное пространство, пластического деформирования устройств поглощения энергии (УПЭ), возможности возникновения пластических деформаций в конструкциях локомотивов и вагонов, а также взаимодействия КДП и элементов передней части локомотива. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – оцінка динамічної навантаженості екіпажів пасажирського поїзда локомотивної тяги, обладнаних СПБ, при зіткненні з ВДП згідно зі сценарієм 3. Науковою новизною статті є удосконалена математична модель для розв’язання нелінійної динамічної задачі про зіткнення еталонного поїзда з ВДП на переїзді з урахуванням роботи поглинаючих апаратів автозчепних пристроїв, можливості зсуву об’єднаних ударно-тягових пристроїв у підвагонний простір, пластичного деформування пристроїв поглинання енергії (ППЕ), можливості виникнення пластичних деформацій в конструкціях локомотивів і вагонів, а також взаємодії ВДП і елементів передньої частини локомотива. uk_UA
dc.description.abstract The aim of this work is to estimate dynamic loads on the PSS-equipped vehicles of a locomotive-hauled passenger train in a collision with an LSDO at a grade crossing. The paper presents a new refined mathematical model for the solution of the nonlinear dynamic problem of a reference train – LSDO collision at a grade crossing with account for the operation of the center coupler draft gears, the possibility of the draw-buffing gears shifting into the undercar space, the plastic deformation of energy-absorbing devices, the possibility of plastic deformations in the locomotive and car structures, and the interaction of the LSDO with the front part of the locomotive. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна механіка
dc.title Оценка динамической нагруженности экипажей поезда с элементами системы пассивной безопасности при столкновении с препятствием uk_UA
dc.title.alternative Оцінка динамічної навантаженості екіпажів поїзда з елементами системи пасивної безпеки при зіткненні з перешкодою uk_UA
dc.title.alternative Estimation of dynamic loads on train vehicles with passive safety system elements in a collision with an obstacle uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.4:62-758.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис