Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Рост усталостных трещин в основном металле и сварном шве корпуса камеры сгорания авиационного газотурбинного двигателя

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Покровский, В.В.
dc.contributor.author Сидяченко, В.Г.
dc.contributor.author Ежов, В.Н.
dc.date.accessioned 2020-12-26T15:12:25Z
dc.date.available 2020-12-26T15:12:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Рост усталостных трещин в основном металле и сварном шве корпуса камеры сгорания авиационного газотурбинного двигателя / В.В. Покровский, В.Г. Сидяченко, В.Н. Ежов // Проблемы прочности. — 2018. — № 4. — С. 146-155. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0556-171X
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173941
dc.description.abstract Исследовали скорость роста усталостных трещин в жаропрочном сплаве камеры сгорания авиационного газотурбинного двигателя с учетом эксплуатационных (температуры) и конструкционных (сварной шов, толщина изделия) факторов. Эксперименты проводили на плоских прямоугольных образцах с краевой и центральной трещиной по стандартной методике при температурах испытаний 500 и 600°С. Скорость роста трещин усталости исследовали в основном металле, сварном шве и в зоне термического влияния на расстоянии 2–3 мм от сварного шва. uk_UA
dc.description.abstract Досліджували швидкість росту утомних тріщин у жароміцному сплаві камери згоряння авіаційного газотурбінного двигуна з урахуванням експлуатаційних (температури) і конструкційних (зварний шов, товщина вибору) чинників. Експерименти проводили на плоских прямокутних зразках із краєвою і центральною тріщиною за стандартною методикою при температурах випробувань 500 і 600°С. Швидкість росту тріщин утоми досліджували в основному металі, зварному шві і в зоні термічного впливу на відстані 2 3 мм від зварного шва. uk_UA
dc.description.abstract The rate of fatigue crack growth in the high-temperature alloy of the combustion chamber of an aircraft gas turbine engine was studied taking into account operational (temperature) and constructional (weld, thickness of the product), factors. The experiments were performed on flat rectangular specimens with an edge and a central crack by the standard procedure at test temperatures of 500 and 600°C. The fatigue crack growth rate was studied in the base metal, weld and in the heat-affected zone (HAZ) at a distance of 2–3 mm from the weld. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренко НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Проблемы прочности
dc.subject Научно-технический раздел uk_UA
dc.title Рост усталостных трещин в основном металле и сварном шве корпуса камеры сгорания авиационного газотурбинного двигателя uk_UA
dc.title.alternative Fatigue Crack Growth in the Base Metal and Weld of the Combustion Chamber Casing of an Aircraft as-Turbine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 539.3:539.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис