Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Науменко, Н.Е. |
|
dc.contributor.author |
Соболевская, М.Б. |
|
dc.contributor.author |
Горобец, Д.В. |
|
dc.contributor.author |
Маркова, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Ковтун, Е.Н. |
|
dc.contributor.author |
Малый, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Хижа, И.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-25T18:18:16Z |
|
dc.date.available |
2020-12-25T18:18:16Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Разработка решений по обеспечению безопасности железнодорожных перевозок и пассивной защите пассажирского поезда при его аварийных столкновениях / Н.Е. Науменко, М.Б. Соболевская, Д.В. Горобец, О.М. Маркова, Е.Н. Ковтун, В.В. Малый, И.Ю. Хижа // Технічна механіка. — 2018. — № 3. — С. 98-111. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-9184 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173927 |
|
dc.description.abstract |
В статье рассматривается задача создания научной базы для разработки системы пассивной безопасности экипажей отечественного скоростного пассажирского поезда при столкновениях, а также проблема определения факторов, влияющих на сход колес сталкивающихся экипажей с рельсов. Разработан алгоритм, научно-методическое обеспечение и конечно-элементные модели, которые могут быть использованы для выбора параметров конструкций устройства поглощения энергии, что подтверждено результатами выполненного крэш-теста опытного образца устройства поглощения энергии, созданного для локомотива. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається задача створення наукової бази для розробки системи пасивної безпеки екіпажів вітчизняного швидкісного пасажирського поїзда при зіткненнях, а також проблема визначення чинників, що впливають на сход коліс екіпажів з рейок. Розроблено алгоритм, науково-методичне забезпечення і скінченно-елементні моделі, які можуть бути використані для вибору параметрів конструкцій пристроя поглинання енергії, що підтверджено результатами виконаного креш-тесту дослідного зразка пристроя поглинання енергії, створеного для локомотива. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This paper addresses the problem of elaboration of a scientific basis for the development of collision passive safety systems for the cars of high-speed passenger trains operating on the Ukrainian railways and the problem of determination of factors that affect car derailment in a collision. An algorithm, methods, and finite-element models for choosing the energy- absorbing device design parameters were developed and validated by a crash test of a prototype locomotive energy- absorbing device. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Технічна механіка |
|
dc.title |
Разработка решений по обеспечению безопасности железнодорожных перевозок и пассивной защите пассажирского поезда при его аварийных столкновениях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Розробка рішень по забезпеченню безпеки залізничних перевезень і пасивному захисту пасажирського поїзда при його аварійних зіткненнях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Solutions to the problems of railway transportation safety improvement and passive protection of a passenger train in emergency collisions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
629.4:62-758.2 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті