Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Разработка решений по обеспечению безопасности железнодорожных перевозок и пассивной защите пассажирского поезда при его аварийных столкновениях

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Науменко, Н.Е.
dc.contributor.author Соболевская, М.Б.
dc.contributor.author Горобец, Д.В.
dc.contributor.author Маркова, О.М.
dc.contributor.author Ковтун, Е.Н.
dc.contributor.author Малый, В.В.
dc.contributor.author Хижа, И.Ю.
dc.date.accessioned 2020-12-25T18:18:16Z
dc.date.available 2020-12-25T18:18:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Разработка решений по обеспечению безопасности железнодорожных перевозок и пассивной защите пассажирского поезда при его аварийных столкновениях / Н.Е. Науменко, М.Б. Соболевская, Д.В. Горобец, О.М. Маркова, Е.Н. Ковтун, В.В. Малый, И.Ю. Хижа // Технічна механіка. — 2018. — № 3. — С. 98-111. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173927
dc.description.abstract В статье рассматривается задача создания научной базы для разработки системы пассивной безопасности экипажей отечественного скоростного пассажирского поезда при столкновениях, а также проблема определения факторов, влияющих на сход колес сталкивающихся экипажей с рельсов. Разработан алгоритм, научно-методическое обеспечение и конечно-элементные модели, которые могут быть использованы для выбора параметров конструкций устройства поглощения энергии, что подтверждено результатами выполненного крэш-теста опытного образца устройства поглощения энергии, созданного для локомотива. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається задача створення наукової бази для розробки системи пасивної безпеки екіпажів вітчизняного швидкісного пасажирського поїзда при зіткненнях, а також проблема визначення чинників, що впливають на сход коліс екіпажів з рейок. Розроблено алгоритм, науково-методичне забезпечення і скінченно-елементні моделі, які можуть бути використані для вибору параметрів конструкцій пристроя поглинання енергії, що підтверджено результатами виконаного креш-тесту дослідного зразка пристроя поглинання енергії, створеного для локомотива. uk_UA
dc.description.abstract This paper addresses the problem of elaboration of a scientific basis for the development of collision passive safety systems for the cars of high-speed passenger trains operating on the Ukrainian railways and the problem of determination of factors that affect car derailment in a collision. An algorithm, methods, and finite-element models for choosing the energy- absorbing device design parameters were developed and validated by a crash test of a prototype locomotive energy- absorbing device. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна механіка
dc.title Разработка решений по обеспечению безопасности железнодорожных перевозок и пассивной защите пассажирского поезда при его аварийных столкновениях uk_UA
dc.title.alternative Розробка рішень по забезпеченню безпеки залізничних перевезень і пасивному захисту пасажирського поїзда при його аварійних зіткненнях uk_UA
dc.title.alternative Solutions to the problems of railway transportation safety improvement and passive protection of a passenger train in emergency collisions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.4:62-758.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис