Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бєлікова, О.Ю.
dc.contributor.author Бурцева, О.Є.
dc.contributor.author Хороших, В.В.
dc.date.accessioned 2020-12-23T14:16:30Z
dc.date.available 2020-12-23T14:16:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії / О.Ю. Бєлікова, О.Є. Бурцева, В.В. Хороших // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 131-138. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other DOI: 10.12958/1817-3772-2020-3(61)-131-138
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173850
dc.description.abstract У статті було розглянуто стратегічні напрямки розвитку підприємницьких стратегій відповідно до концепції життєвого циклу товару. Розглянуто підходи науковців до формування етапів життєвого циклу товарів підприємства. На підставі аналізу наукових досліджень узагальнено основні характеристики маркетингу в залежності від стадії життєвого циклу товару. З'ясовано, що на різних етапах життєвого циклу товару підприємство приймає певні управлінські рішення щодо основних напрямів його діяльності. Узагальнено напрямки діяльності підприємства відповідно до стадій життєвого циклу товару за такими критеріями як ключова стратегія, система управління, технічний розвиток, виробництво, персонал, економіка та фінанси, маркетинг. Досліджено та узагальнено стратегічну політику підприємства відповідно до життєвого циклу товару. Доведено, що визначальним при розробці стратегії підприємства є інноваційна спрямованість його діяльності, яка характеризується інноваційним, виробничо-збутовим, ринковим потенціалами. У статті проведено АВС-аналіз діяльності промислового підприємства та зроблено висновки стосовно використання товарних ресурсів підприємства. На підставі проведеного аналізу та виходячи зі ступеня готовності підприємства вести інноваційну діяльність на різних етапах ЖЦТ зроблено висновки про варіанти стратегічної поведінки підприємства. uk_UA
dc.description.abstract В статье были рассмотрены стратегические направления развития предпринимательских стратегий в соответствии с концепцией жизненного цикла товара. Рассмотрены подходы ученых до формирования этапов жизненного цикла товаров предприятия. На основании анализа научных исследований обобщены основные характеристики маркетинга в зависимости от стадии жизненного цикла товара. Выяснено, что на разных этапах жизненного цикла товара предприятие принимает определенные управленческие решения относительно основных направлений его деятельности. Обобщены направления деятельности предприятия в соответствии со стадиями жизненного цикла товара по таким критериям как ключевая стратегия, система управления, техническое развитие, производство, персонал, экономика и финансы, маркетинг. Исследована и обобщена стратегическая политика предприятия в соответствии с жизненным циклом товара. Доказано, что определяющей при разработке стратегии предприятия является инновационная направленность его деятельности, которая характеризуется инновационным, производственно-сбытовым, рыночным потенциалами. В статье проведен АВС-анализ деятельности промышленного предприятия и сделаны выводы относительно использования товарных ресурсов предприятия. На основании проведенного анализа и исходя из степени готовности предприятия вести инновационную деятельность на разных этапах ЖЦТ сделаны выводы о вариантах стратегического поведения предприятия. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with strategic directions of entrepreneurial strategies development in accordance with the product life cycle concept. The approaches of scientists before the formation of stages of the enterprise goods life cycle are considered. On the basis of the analysis of scientific researches the basic characteristics of marketing depending on a stage of life cycle of the goods are generalized. It is found out that at different stages of the life cycle of goods the enterprise makes managerial decisions concerning the main directions of its activity. The directions of the enterprise activity are generalized in accordance with the stages of the product life cycle on such criteria as key strategy, management system, technical development, production, personnel, economics and finance, marketing. The strategic policy of the enterprise in accordance with the product life cycle is studied and generalized. It has been proved that the innovative orientation of the company's activity, which is characterized by innovation, production and marketing potential, is decisive in the development of the company's strategy. The article contains an ABC analysis of the industrial enterprise's activity and draws conclusions about the use of the enterprise's commodity resources. Based on this analysis and the degree to which the enterprise is ready to innovate at different stages of the TLI, conclusions were drawn on the strategic behavior options of the enterprise. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг і логістика uk_UA
dc.title Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії uk_UA
dc.title.alternative Влияние жизненного цикла товара промышленного предприятия на формирование его инновационной стратегии uk_UA
dc.title.alternative The influence of the life cycle of industrial enterprise goods formation of its innovative strategy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:658.62:330,341.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис