Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування медіакомпетентності викладача засобами аудіовізуальних технологій

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Волошина, А.К.
dc.contributor.author Волошина, К.О.
dc.date.accessioned 2011-02-24T14:31:16Z
dc.date.available 2011-02-24T14:31:16Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Формування медіакомпетентності викладача засобами аудіовізуальних технологій / А.К. Волошина, К.О. Волошина // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 1. — С. 510-517. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/17251
dc.description.abstract У статті розглядається розроблення та впровадження спецкурсу “Формування медіакомпетентності викладача засобами аудіовізуальних технологій” для студентів філологічних спеціальностей. Аналізуються різні підходи до визначання поняття медіаосвіти як підгрунття до формування медіакомпетентності. Досліджуються моделі медіаосвіти та моделі формування медіа компетентності. Розглядаються покажчики медіакомпетентності особистості та професійної медіа компетентності викладача як передумова освітніх цілей спецкурсу. Визначаються знання та вміння, які повинен опанувати студент при вивченні спецкурсу. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается разработка и внедрение спецкурса “Формирования медиакомпетентности преподавателя средствами аудиовизуальных технологий” для студентов филологических специальностей. Анализируются разные подходы к определению понятия медиаобразования как основы к формированию медиакомпетентности. Исследуются модели медиаобразованияи и модели формирования медиакомпетентности. Рассматриваются показатели медиакомпетентности личности и профессиональной медиакомпетентности преподавателя как предпосылка образовательных целей спецкурса. Определяются знание и умения, которыми должен овладеть студент при изучении спецкурса. uk_UA
dc.description.abstract In the article development and introduction of the special course of “Forming of media of competence of teacher is examined by facilities audio visual technologies” for the students of philological specialities. Different approaches to determination of concept of media education as basis to forming of media of competence are analysed. The models of media education and models of forming of media of competence are explored. The pointers of media of competence of personality and competence of teacher professional to media as pre-condition of educational aims of the special course are examined. Knowledge and abilities which must be seized by a student at the study of the special course is determined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.subject Сучасні технології навчання uk_UA
dc.title Формування медіакомпетентності викладача засобами аудіовізуальних технологій uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 373.5:37.03


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис