Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретико-методологічні положення тартусько-московської школи у контексті польських літературознавчих досліджень

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дуркалевич, В.В.
dc.date.accessioned 2011-02-23T15:38:33Z
dc.date.available 2011-02-23T15:38:33Z
dc.date.issued 2011-02-23T15:38:33Z
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/17128
dc.description.abstract Стаття присвячена польській школі літературознавчої семіотики. представлений аналіз зосереджено на критичній рецепції функціоналістської концепції літературознавчих досліджень й теорії літератури. Розвиток польських структурально-семіотичних досліджень представлено передусім як зміну предмета дослідження й реінтерпретацію методологічних положень Тартусько-московської школи. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the Polish literary semiotics school. The presented analyses are focus on the critical reception of the functionalist programme of literary research and theory of culture. The development of Polish semiotic-structural literary studies has been elucidates as a shifting the subject matter and as the revision of the methodological assumptions of Tartu-Moscow School. uk_UA
dc.subject Актуальні питання літературознавства uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні положення тартусько-московської школи у контексті польських літературознавчих досліджень


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис