Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Регулювання регіонального ринку праці на основі використання методів навчання населення протягом усього життя

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Подлужна, Н.О.
dc.date.accessioned 2020-07-07T17:32:34Z
dc.date.available 2020-07-07T17:32:34Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Регулювання регіонального ринку праці на основі використання методів навчання населення протягом усього життя / Н.О. Подлужна // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 1 (59). — С. 101-109. — Бібліогр.: 26 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other doi: 10.12958/1817-3772-2020-1(59)-101-109
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170205
dc.description.abstract У статті визначено методи нагромадження знань людиною протягом її життя та інструментів кадрового менеджменту суб’єктами господарювання, які підвищують ефективність функціонування регіонального ринку праці. Досліджено й узагальнено підходи, що використовуються у науковому середовищі до розмежування стадій життєвого циклу людини, що дозволило обрати п’ять загальноприйнятих етапів, кожен з яких є чітко регламентованим за віковими критеріями, серед яких є дитинство, юність, зрілість, мудрість, зріла досвідченість. Визначено, що виробництво нових знань є результатом творчої інноваційної діяльності людини, яке у середньому здійснюється у період 11-60 років. Систематизовано інструменти знаннєвого розвитку людини протягом її життя та розкрито їхнє змістовне наповнення, використання яких дозволить підвищити якість людського капіталу на регіональному ринку праці. Визначено роль внутрішніх інструментів кадрового менеджменту для активізації знаннєвого розвитку економічно активного населення регіону, до яких віднесено коучинг, наставництво, менторство, проведення нарад, ротація персоналу, прелімінаринг. Обґрунтовано, що використання будь-якого інструменту знаннєвого розвитку протягом життя людини супроводжується різними процесами, у яких беруть участь знання, що формує конкурентні переваги людини на ринку праці та поступово сприяє нагромадженню обсягу її людського капіталу. uk_UA
dc.description.abstract В статье определены методы накопления знаний человеком в течение его жизни и инструменты кадрового менеджмента субъектами хозяйствования, которые повышают эффективность функционирования регионального рынка труда. Исследованы и обобщены подходы, используемые в научной среде для разграничения стадий жизненного цикла человека, что позволило выбрать пять общепринятых этапов, каждый из которых четко регламентируется по возрастным критериям, среди которых детство, юность, зрелость, мудрость, зрелая опытность. Определено, что производство новых знаний является результатом творческой инновационной деятельности человека, которое в среднем осуществляется в период 11-60 лет. Систематизированы инструменты знаниевого развития человека в течение его жизни и раскрыто их содержательное наполнение, использование которых позволит повысить качество человеческого капитала на региональном рынке труда. Определена роль внутренних инструментов кадрового менеджмента для активизации знаниевого развития экономически активного населения региона, к которым отнесены коучинг, наставничество, менторство, проведения совещаний, ротация персонала, прелиминаринг. Обосновано, что использование любого инструмента знаниевого развития на протяжении жизни человека сопровождается различными процессами, в которых принимают участие знания, формирует конкурентные преимущества человека на рынке труда и постепенно способствует накоплению объема ее человеческого капитала. uk_UA
dc.description.abstract The article defines the methods of accumulating knowledge by a person during his or her life and the tools of personnel management by business entities that increase the efficiency of the functioning of the regional labor market. The approaches used in the scientific environment to distinguish between stages of the human life cycle were examined and generalized, which made it possible to choose five conventional stages, each of which is clearly regulated by age criteria, including childhood, youth, maturity, wisdom, mature experience. It was determined that the production of new knowledge is the result of creative innovative human activity, which is carried out on average in the period of 11-60 years. The tools of knowledge development of a person during his or her life were systematized and their meaningful content was disclosed, the use of which will improve the quality of human capital in the regional labor market. The role of the internal tools of personnel management for enhancing the knowledge upgrowth of the economically active population of the region, which includes coaching, tutorship, mentoring, meetings, staff rotation, and preliminarity, was determined. It was proved that the use of any tool of knowledge development throughout a person’s life is accompanied by various processes in which knowledge takes part, forms a person’s competitive advantages in the labor market and gradually contributes to the accumulation of their human capital. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Менеджмент персоналу uk_UA
dc.title Регулювання регіонального ринку праці на основі використання методів навчання населення протягом усього життя uk_UA
dc.title.alternative Регулирование регионального рынка труда на основе использования методов обучения населения на протяжении всей жизни uk_UA
dc.title.alternative Regulation of the Regional Labor Market Based on the Use of the Methods of Education of the Population for the Whole Life uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332:331.101:37


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис