Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Технология моделирования механизма рефлексивного управления стадным поведением потребителей на рынках сбыта

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шумило, Я.Н.
dc.date.accessioned 2020-06-30T13:30:01Z
dc.date.available 2020-06-30T13:30:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Технология моделирования механизма рефлексивного управления стадным поведением потребителей на рынках сбыта / Я.Н. Шумило // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2019. — С. 237-248. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2221-1187
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.37405/2221-1187.2019.237-248
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169770
dc.description.abstract Определена проблема управления стадным поведением потребителей на рынках сбыта продукции. Представлена общая схема механизма рефлексивного управления процессом принятия решения о покупке товара и проявлением стадного поведения потребителей на рынках сбыта. Описаны и формализированы этапы технологии построения модели механизма рефлексивного управления стадным поведением потребителей на рынке сбыта. Определена возможность использования модели как инструмента для прогнозирования и повышения спроса на определенный товар или группу товаров. Намечены перспективные направления исследований. uk_UA
dc.description.abstract Визначено проблему управління стадною поведінкою споживачів на ринках збуту продукції. Представлено загальну схему механізму рефлексивного управління процесом ухвалення рішення про покупку товару і проявом стадної поведінки споживачів на ринках збуту. Описано і формалізовано етапи технології побудови моделі механізму рефлексивного управління стадною поведінкою споживачів на ринку збуту. Визначена можливість використання моделі як інструменту для прогнозування та підвищення попиту на певний товар або групу товарів. Намічено перспективні напрями досліджень. uk_UA
dc.description.abstract The problem of controlling the herd behavior of consumers in the product sales markets has been identified. A general outline of the mechanism for reflective management of the decision-making process on the purchase of goods and the manifestation of herd behavior by consumers in the sales markets was presented. The stages of the technology for constructing a model of the mechanism of reflective control of herd behavior of consumers in the sales market have been described and formalized. The possibility of using the model as a tool for forecasting and increasing demand for a particular product or group of products has been determined. Promising areas of research have been identified. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управління економікою: теорія та практика
dc.title Технология моделирования механизма рефлексивного управления стадным поведением потребителей на рынках сбыта uk_UA
dc.title.alternative Технологія моделювання механізму рефлексивного управління стадним поведінкою споживачів на ринках збуту uk_UA
dc.title.alternative Technology for modeling the mechanism of reflective control of herd behavior of consumers in the sales markets uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис