Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Morozova, O.I. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-04T07:24:16Z |
|
dc.date.available |
2020-06-04T07:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Data processing in interactive training methods on the basis of web technologies / O.I. Morozova // Реєстрація, зберігання і обробка даних. — 2019. — Т. 21, № 1. — С. 23–31. — Бібліогр.: 20 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1560-9189 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.35681/1560-9189.2019.1.1.179171 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169081 |
|
dc.description.abstract |
Web-oriented technologies become more used in educational activities due to the integration of comprehensive professional knowledge, abilities and skills using network information technologies of the educational systems. The work proposes the creation of professional orientation support systems on the basis of websites of general secondary education institutions and profile departments. The cognitive and situational simulation shall be the basis of these systems. Combining these two technologies, the new approach to studying the learning material, enabling for processes and phenomena modelling to study the new learning material and the application environment, which is close to the real, as well as to solve the typical professional tasks, is received. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуто обробку даних в інтерактивних методах навчання на основі веб-технологій. Запропоновано на базі веб-сайтів закладів загальної середньої освіти та профілюючих кафедр створювати системи підтримки професійної спрямованості із застосуванням сучасних інформаційних систем і технологій. Основу цих систем складає когнітивне та ситуаційне моделювання. Когнітивне моделювання являє собою процес, завдяки якому приймають найбільш ефективні рішення або формують сценарії розвитку реальних подій, а ситуаційне моделювання являє собою метод дослідження, за якого система, яку вивчають, замінюється моделлю, що з достатньою точністю описує реальну систему. Метою статті є оцінка можливості когнітивного моделювання процесів і явищ в інтерактивних методах навчання для організації нового підходу до вивчення навчального матеріалу з використанням веб-технологій. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Веб-ориентированные технологии находят все большее применение в образовательной деятельности за счет интеграции общеобразовательных знаний с профессиональными знаниями, умениями и навыками с использованием сетевых информационных технологий между образовательными системами. На базе веб-сайтов учреждений общего среднего образования и профилирующих кафедр предложено создавать системы поддержки профессиональной направленности. Основу этих систем составляет когнитивное и ситуационное моделирование. В результате объединения этих двух технологий получен новый подход к изучению учебного материала, который позволяет моделировать процессы и явления с целью познания нового учебного материала и предметной области, близкой к реальной, а также решения типовых профессиональных задач. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Реєстрація, зберігання і обробка даних |
|
dc.subject |
Інформаційно-аналітичні системи обробки даних |
uk_UA |
dc.title |
Data processing in interactive training methods on the basis of web technologies |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Обробка даних в інтерактивних методах навчання на основі веб-технологій |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Обработка данных в интерактивных методах обучения на основе веб-технологий |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
004.78:65.012 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті