Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Grigorova, V.
dc.date.accessioned 2020-06-01T18:34:09Z
dc.date.available 2020-06-01T18:34:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations / V. Grigorova // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 132-137. — Бібліогр.: 8 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other DOI: 10.12958/1817-3772-2019-4(58)-132-137
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169029
dc.description.abstract The research problem of the present concept study is the strategic decisions made when formulating and implementing the marketing strategies of industrial business organizations. The main objective is to reveal the potential of strategic marketing decisions as a modern management tool in marketing strategizing by outlining the position this type of decisions holds in strategic marketing in the industrial sector, characterizing their specifics and typology, showing possible approaches and procedures for making such decisions, making recommendations for their successful implementation as a process and overcoming possible problems. uk_UA
dc.description.abstract Проблемою дослідження цієї статті є стратегічні рішення, прийняті при формулюванні та реалізації маркетингових стратегій організацій промислового бізнесу. Основна мета полягає в тому, щоб розкрити потенціал стратегічних маркетингових рішень як сучасного інструменту управління маркетинговою стратегією, позначивши позицію, яку цей тип рішень займає в стратегічному маркетингу в промисловому секторі, характеризуючи їх специфіку і типологію, показуючи можливі підходи і процедури для прийняття таких рішень, винесення рекомендацій щодо їх успішного впровадження як процесу і подолання можливих проблем. uk_UA
dc.description.abstract Проблемой исследования настоящей статьи являются стратегические решения, принимаемые при формулировании и реализации маркетинговых стратегий организаций промышленного бизнеса. Основная цель состоит в том, чтобы раскрыть потенциал стратегических маркетинговых решений как современного инструмента управления маркетинговой стратегией, обозначив позицию, которую этот тип решений занимает в стратегическом маркетинге в промышленном секторе, характеризуя их специфику и типологию, показывая возможные подходы и процедуры для принятия таких решений, вынесения рекомендаций по их успешному внедрению в качестве процесса и преодолению возможных проблем. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Marketing uk_UA
dc.title Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations uk_UA
dc.title.alternative Стратегічні маркетингові рішення промислових бізнес-організацій uk_UA
dc.title.alternative Стратегические маркетинговые решения промышленных бизнес-организаций uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.13:334.716


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис