dc.contributor.author |
Kiryukhin, M.M. |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-07T11:05:01Z |
|
dc.date.available |
2020-05-07T11:05:01Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Top-4 secrets for science literacy promotion / M.M. Kiryukhin // Наука, технології, інновації. — 2019. — № 4 (12). — С. 11-15. — Бібліогр.: 7 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2520-6524 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.35668/2520-6524-2019-4-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168654 |
|
dc.description.abstract |
У статті наведено інформацію про новий сегмент наукової діяльності, який швидко розвивається в усьому світі та має умовну назву — наукова грамотність. Для підтвердження цієї думки наведено приклади з двох міжнародних конференцій, які були присвячені вказаному питанню (Пекін, 2018 та 2019 роки). Дискусії на зазначених конференціях надають достатньо підтверджень того, що наукова грамотність може мати власну нішу (цільова група, методологія тощо), яка відрізняється від добре відомого STEM (наука, технологія, інженерія, математика). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье приведена информация о новом сегменте научной деятельности, который стремительно развивается во всем мире и носит условное название — научная грамотность. Для подтверждения приведены примеры из двух международных конференций по этому вопросу (Пекин, 2018 и 2019 годы). Дискуссии на этих конференциях дают достаточно подтверждений относительно того, что научная грамотность может иметь свою нишу (целевая группа, методология и т. д.), которая отличается от хорошо известного STEM (наука, технология, инженерия, математика). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article informs about new segment of scientific activity, which is developing rapidly through the entire world, namely: science literacy. The results of two international conferences on the subject (Beijing, 2018 and 2019) were presented. Discussions on these conferences gives enough confirmations that science literacy has its own niche (target group, methodology, etc.), which is differ from well-known STEM (science, technology, engineering, mathematics). |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука, технології, інновації |
|
dc.subject |
Проблеми науково-технічної діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Top-4 secrets for science literacy promotion |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Топ-4 таємниці для просування наукової грамотності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Топ-4 секрета для продвижения научной грамотности |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
001:37.017:5/6]:316.422 |
|