Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Диференціальний метод встановлення порівняльної небезпеки помилок авіадиспетчерів в професійній діяльностi

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Рева, О.М.
dc.contributor.author Камишин, В.В.
dc.contributor.author Невиніцин, А.М.
dc.contributor.author Шульгін, В.А.
dc.date.accessioned 2020-05-07T08:45:43Z
dc.date.available 2020-05-07T08:45:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Диференціальний метод встановлення порівняльної небезпеки помилок авіадиспетчерів в професійній діяльностi / О.М. Рева, В.В. Камишин, А.М. Невиніцин, В.А. Шульгін // Наука, технології, інновації. — 2019. — № 3 (11). — С. 70-82. — Бібліогр.: 36 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2520-6524
dc.identifier.other DOI: 10.35668/2520-6524-2019-3-08
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168650
dc.description.abstract Системи переваг авіаційних диспетчерів як операторів “переднього краю”, які безпосередньо відповідають за забезпечення належного рівня безпеки польотів, розглядаються як складник прийняття ними рішень, що визначає, з одного боку, вплив людського чинника на здійснюваний вибір, а з іншого — значно полегшує цей вибір. Обґрунтовано застосування попарного порівняння і визначення частини сумарної порівняльної небезпеки як способу встановлення систем переваг m = 37 професійних авіадиспетчерів на спектрі з n = 21 характерних помилок, яких вони припускаються в процесі професійної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract Системы преимуществ авиационных диспетчеров как операторов «переднего края», которые непосредственно отвечают за обеспечение надлежащего уровня безопасности полетов, рассматриваются как составляющая принятия ими решений, что определяет, с одной стороны, влияние человеческого фактора на осуществляемый выбор, а с другой — значительно облегчает этот выбор. Обосновано применение парного сравнения и определения части суммарной сравнительной опасности как способа установления систем преимуществ m = 37 профессиональных авиадиспетчеров на спектре из n = 21 характерных ошибок, которые они допускают в процессе профессиональной деятельности. uk_UA
dc.description.abstract The advantage systems of air traffic controllers as operators of the “front line”, which are directly responsible for ensuring the appropriate level of flight safety, are considered as a component of their decision making, determines, on the one hand, the influence of the human factor on the choice they make, and on the other hand, makes this choice much easier. The use of paired comparisons and determination of part of the total comparative danger as a way of establishing the systems of benefits m = 37 of professional air traffic controllers on the spectrum from n = 21 of the characteristic errors that they make in the process of professional activity are substantiated. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука, технології, інновації
dc.subject Інформаційні технології uk_UA
dc.title Диференціальний метод встановлення порівняльної небезпеки помилок авіадиспетчерів в професійній діяльностi uk_UA
dc.title.alternative Дифференциальный метод установления сравнительной опасности ошибок авиадиспетчеров в профессиональной деятельности uk_UA
dc.title.alternative Differential method for establishing a comparative danger of air traffic controllers errors in professional activity uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 656.7.084.17 : 519.816


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис