Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Беличенко, О.Л. |
|
dc.date.accessioned |
2011-02-15T17:20:02Z |
|
dc.date.available |
2011-02-15T17:20:02Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Тема детства в русской мемуаристике / О.Л. Беличенко // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 203-210. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0041 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16659 |
|
dc.description.abstract |
В статтi розглядаються особливостi вiдображення теми дитинства в росiйськiй мемуарiстицi дев’ятнадцятого століття.Нами була зроблена спроба показати особливості дворянського виховання, що знайшло відображення в мемуарах відомих людей. Були виділені сфери розвитку – інтелектуально-пізнавальну (раціональну), мотиваційно-ціннісну (емоційну) і морально-практичну (вольову), які представлені через особливе, унікальне життя, але втілює і типові риси. Розглядаючи тему дитинства, автор звертається до автобіографічних текстів покоління другої половини Х1Х та початку ХХ століть. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассматриваются особенности отражения темы детства в русской мемуаристике девятнадцатого столетия. Нами была сделана попытка показать особенности дворянского воспитания, что нашло отражение в мемуарах известных людей. Были выделены сферы развития – интеллектуально-познавательную (рациональную); мотивационно-ценностную (эмоциональную) и морально-практическую (волевую), которые представлены через особенную, уникальную жизнь, но воплощают и типические черты. Рассматривая тему детства, автор обращается к автобиографическим текстам поколения второй половины Х1Х и начала ХХ столетий. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article considers peculiarities of reflection of the topic “Childhood” in Russian memoirs of XIX century. We made a try to show special features of noble brining up that were fixed in memoirs of famous people. The spheres of development were distinguished – intellectual-cognitive (rational), reasonable-valuable (emotional), moral-practical (resolute), which are showed through unique lifestyle but also embody typical traits. Considering the topic of childhood the author uses biographical texts of generation of the second half of XIX and beginning of XX centuries. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Образ дитини в літературі |
uk_UA |
dc.title |
Тема детства в русской мемуаристике |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
37.01:572 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті