Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Философская основа поэтики сказки А. Де Сент-Экзюпери “Маленький принц”

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бажанова, Е.А.
dc.date.accessioned 2011-02-14T11:59:38Z
dc.date.available 2011-02-14T11:59:38Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Философская основа поэтики сказки А. Де Сент-Экзюпери “Маленький принц” / Е.А. Бажанова // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XX. — С. 334-351. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16582
dc.description.abstract В данной статье автором предпринята попытка доказать, что поэтика произведения А. де Сент-Экзюпери «Маленький принц» вытекает из индивидуально-авторской философии писателя, которая многое наследует из философии ХХ века, а особенно философские позиции Ф. Ницше. Теория немецкого философа о сверхчеловеке понимается французским писателем как путь к самосовершенствованию, достичь которое возможно лишь преодолев три ступени сложности: понимание тяжести своей жизни и желание избавиться от ее груза, борьба с самим собой и признанными другими людьми нормами и правилами, путь к самосовершенствованию через любовь. Согласно теории бытия А. де Сент-Экзюпери можно говорить о делении людей на взрослых и детей. К первым относятся те, кто живет материальными ценностями и сознательно заботится только о себе, ко вторым – те, кто живет по моральным законам своего духа, не покоряясь общепринятому идеалу. uk_UA
dc.description.abstract Автор статті намагається довести що, поетика твору А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» має пряму залежність від індивідуально-авторської філософії письменника, яка багато в чому ґрунтується на філософії ХХ століття, а особливо на філософські позиції Ф. Ніцше. Теорія німецького філософа щодо надлюдини розуміється французьким письменником як шлях до самовдосконалення, досягнути який можливо лише подолавши три ступені складності: розуміння свого тягаря та бажання його позбутися, боротьба з самим собою та визнаними іншими людьми нормами й правилами, шлях до самовдосконалення через любов. Згідно з теорією буття А. де Сент-Екзюпері можна говорити про розподіл людей на дорослих та дітей. До перших відносяться ті, хто живе матеріальними цінностями та свідомо піклується лише про себе, до других – ті, хто живе за моральними законами свого духа, не підкорюючись загальноприйнятому ідеалу. uk_UA
dc.description.abstract The author of the article tries to lead, that poetics of Antoine de Saint Exupéry’s novella the «Little prince» has direct dependence on individual philosophy of writer, which is founded in a great deal on philosophy of ХХ age, and especially on philosophical positions of F. Nietzsche. The theory of the German philosopher in relation to a superman is understood the French writer as a way to self-perfection, to attain which possibly only overcoming three degrees of complication: understanding of the load and desire of him deprived, fight against itself and acknowledged other people, norms and rules, way to self-perfection through love. Pursuant to the theory of life A. de Saint Exupéry can be talked about dividing of people by adults and children. Those, who lives by financial values and consciously cares only of itself belong to the first, to the second – those, who lives on the moral laws of the spirit, not obeying the generally accepted ideal. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.subject Від казки до фентезі: еволюція фантастичного в дитячому письменстві uk_UA
dc.title Философская основа поэтики сказки А. Де Сент-Экзюпери “Маленький принц” uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 82.0


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис