Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мацевко-Бекерська, Л.В.
dc.date.accessioned 2011-02-14T11:52:13Z
dc.date.available 2011-02-14T11:52:13Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі / Л.В. Мацевко-Бекерська // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XX. — С. 299-309. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16578
dc.description.abstract Ключевой особенностью детской литературы, важной, в частности для концептуального ее обозначения и восприятия, является понятие читателя как стратегической перспективы текста и чтения как феномена специфической эстетической коммуникации при посредничестве художественного пространства. Важным фактором литературного дискурса, который соревнуется с автором (или авторскою интенцией) за первенство в процессе эстетической коммуникации, является читатель. Предлагаемое исследование адресуется особенностям читательского соучастия в литературно-творческом процессе, в частности роли читателя-ребенка в презентации нарации. uk_UA
dc.description.abstract One of the key characteristics of the children literature, especially for its conceptional description and apprehension is the concept of reader as strategical directive of the text and reading as phenomenon of specific esthetic communication through mediation of literary timespace. An important maker of the literary discourse who competes with the author (or author’s intention) for the leading in the process of esthetic communication is reader. Suggested research is directed to the peculiarities of the reader’s participation in the literary-creative process, especially to the role of readerchild in the process of presentation of narration. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.subject Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури uk_UA
dc.title Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис