Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ткаченко, А.О.
dc.date.accessioned 2011-02-14T11:26:06Z
dc.date.available 2011-02-14T11:26:06Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Укрліт і етнопедагогіка / А.О. Ткаченко // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XX. — С. 229-236. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16568
dc.description.abstract Тексти української літератури, які добирають упорядники хрестоматій та шкільних програм, мають неодмінно бути розраховані на вікові особливості, нести світлу, радісну енергетику, не відлякувати дитячу психіку похмурістю, не відтворювати почуття безвиході, ущербності. Замість риторичних ілюстрацій слушних ідей, надто ж покликаних виховувати почуття патріотизму, варто дбати про гармонійну єдність змісту і форми (а саме це і є найголовнішою ознакою художності). Методи відомі ще з античних часів: «Розважаючи, повчай». У тлумаченні й аналізі текстів варто виходити із них самих, а не з наперед визначених теоретичних конструкцій. uk_UA
dc.description.abstract Тексты украинской литературы, подбираемые составителями хрестоматий и школьных программ, должны быть рассчитаны на возрастные особенности, нести светлую, радостную энергетику, не отпугивать детскую психику угрюмостью, не воспроизводить чувство безысходности, ущербности. Вместо риторических иллюстраций правильных идей, особенно призванных воспитывать чувство патриотизма, следует заботиться о гармоническом единстве содержания и формы (а именно это и является главнейшим признаком художественности). Методы известны еще с античных времен: «Развлекая, поучай». В толковании и анализе текстов следует исходить из них самих, а не из заведомо взятых теоретических конструкций. uk_UA
dc.description.abstract The Texts of the ukrainian literature, selected compiler reader book and school programs, must be calculated on age particularities, carry the brighten, glad energy, not to scare away the baby phyche by sullenness, not to reproduce the feeling to hopelessnesses. Instead of rhetorical illustration correct ideas, particularly called to bring up the feeling of the patriotism, follows to take care of harmonic unity of the contents and the forms (as follows this and is a most main sign to artistic values). The Methods known else with antique timeses: "Entertaining, edify". In interpretation and analysis text follows to come of them themselves, rather then from undoubtedly taken theoretical design. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.subject Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури uk_UA
dc.title Укрліт і етнопедагогіка uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис