Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Фоноритміка оповідання “Закоханий чорт” Олекси Стороженка

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Красножон, К.
dc.date.accessioned 2020-02-03T13:05:54Z
dc.date.available 2020-02-03T13:05:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Фоноритміка оповідання “Закоханий чорт” Олекси Стороженка / К. Красножон // Слово і Час. — 2018. — № 1. — С. 67-77. — Бібліогр.: 24 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163599
dc.description.abstract У межах студії над звуковою організацією оповідання Олекси Стороженка “Закоханий чорт” розглянуто вживання довгих і коротких паралельних фонетичних форм, якими письменник послуговується відповідно до природної вимови і вибір яких впливає на ритмічність художньої прози. На основі аналізу трьох характеристик ритму (складової, синтагматичної та інтонаційної) встановлено, що відхилення від умовної ідеальної ритмічності у творі мінімальне: текст сприймається як глибоко закорінений у питому ритмомелодику і водночас позначений колоритністю ідіостилю. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the issues of prose sound structure based on the story “Devil in Love” by Oleksa Storozhenko. The researcher considers the usage of both long and short phonetic parallel constructions (forms) related to the rhythmic patterns in prose. Due to three specifi c levels of the rhythmic structure, such as syllabic, syntagmatic and intonational, deviations from the given metre, i. e. modifications of the rhythmical patterns, are not significant here. As a result, the text is perceived as deeply rooted in authentic rhythm and melody, and marked with the colorful idiostyle as well. uk_UA
dc.description.abstract В рамках студии над звуковой организацией рассказа Олексы Стороженко “Влюблённый чёрт” рассмотрено употребление долгих и кратких параллельных фонетических форм, к которым писатель прибегает сообразно природному произношению и выбор которых влияет на ритмичность художественной прозы. На основании анализа трех характеристик ритма (слоговой, синтагматической и интонационной) установлено, что отклонение от условной идеальной ритмичности в произведении минимально: текст воспринимается как глубоко укорененный в национальную ритмомелодику и в то же время отличающийся колоритностью идиостиля. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Дебют uk_UA
dc.title Фоноритміка оповідання “Закоханий чорт” Олекси Стороженка uk_UA
dc.title.alternative Phonic Rhythm of Story “Devil in Love” by Oleksa Storozhenko uk_UA
dc.title.alternative Фоноритмика рассказа “Влюблённый черт” Олексы Стороженко uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.2 Стороженко 7 Закох. чорт


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис