Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Кадрові ресурси освіти в контексті забезпечення сталого розвитку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гаращук, О.В.
dc.contributor.author Куценко, В.І.
dc.date.accessioned 2020-01-31T18:16:46Z
dc.date.available 2020-01-31T18:16:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кадрові ресурси освіти в контексті забезпечення сталого розвитку / О.В. Гаращук, В.І. Куценко // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2015. — С. 188-196. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-4170
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163495
dc.description.abstract Розкривається сутність і значення кадрових ресурсів вищої освіти, їх роль у підвищенні якості освіти, забезпеченні сталого розвитку, формуванні економіки знань. Наведено характеристику останньої. Аналізується мережа закладів вищої освіти України, її кадрові ресурси по регіонах. Розроблено модель сучасного викладача вищого навчального закладу в аспекті його особистісних професійних характеристик. Рекомендуються заходи, реалізація яких сприяла б підвищенню професійно-кваліфікаційного рівня викладацького складу з використанням різних методичних підходів. Обґрунтовано доцільність розробки в кожному навчальному закладі системи підвищення професійно-кваліфікаційного рівня професорсько-викладацького складу за методологією, що базується на широкому спектрі наукових принципів. uk_UA
dc.description.abstract The essence and importance of human resources in higher education. Underlines their role in improving the quality of education, sustainable development, the formation of knowledge economy. The characteristics specified economic model. We analyze the parameters of the existing network of higher educational institutions of Ukraine, its human resources by comparing the population of different regions, the number of students with the presence among human resources PhDs. A model of the modern university teachers as a professional. Served characteristic features of modern Japanese teacher school. Settle measures, implementation of which would contribute to ensure the increase of professional qualification of the teaching staff, based on the use of different methodological approaches. The necessity of development in each school system of increase of professional qualification of faculty members, using a methodology, which was based on a wide range of scientific principles. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка природокористування і охорони довкілля
dc.subject Стратегічний потенціал сталого розвитку uk_UA
dc.title Кадрові ресурси освіти в контексті забезпечення сталого розвитку uk_UA
dc.title.alternative Human resources education in the contex sustainable development uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.329.78


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис