dc.contributor.author |
Кузьміна, К.І. |
|
dc.contributor.author |
Сьомик, Т.М. |
|
dc.contributor.author |
Шереметова, Л.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-14T16:29:36Z |
|
dc.date.available |
2020-01-14T16:29:36Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Інноваційна педагогічна комп'ютерна технологія оптимізації шкільного колективу в аспекті знань про біосоціальну структуру особистості його членів / К.І. Кузьміна, Т.М. Сьомик, Л.М. Шереметова // Проблеми програмування. — 2019. — № 4. — С. 121-131. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1727-4907 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.15407/pp2019.04.121 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162706 |
|
dc.description.abstract |
У роботі обговорюються сучасні комп'ютерні технології підтримки функціонування шкільного колективу на базі індивідуально-типологічного підходу для підвищення ефективності навчання і збереження біосоціального здоров'я його членів. З позицій принципів цілісності, системності, динамічності, ритмологічності і міждисциплінарності розглянуто соціопсихофізіологічний динамічний портрет колективу, його індивідуальний адаптаційний інформаційний простір (ІАІП) – раціональне для життєдіяльності середовище (дизайн). Технологічна схема пропонує для розгляду принципово нові сервісні компоненти: біосоціальна культура школяра (знання своїх адаптаційних можливостей), моніторинг для постійної гармонізації колективу, персонолог-міждисциплінарник, більшою мірою відповідальний за психологічний клімат середовища. Індивідуально-типологічний підхід для розуміння механізмів індивідуальної (а не середньостатистичної) адаптації людини, тандем «професійна компетенція – біосоціальна культура» разом з активною комп'ютеризацією можуть стати «проривним моментом» в сучасному людинознавстві і людиноведенні, тим самим істотно підвищуючи рівень економічного потенціалу і культури країни. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В работе обсуждаются современные компьютерные технологии поддержки функционирования школьного коллектива на базе индивидуально-типологического подхода для повышения эффективности обучения и сохранения биосоциального здоровья его членов. С позиций принципов целостности, системности, динамичности, ритмологичности и междисциплинарности рассмотрен социопсихофизиологический динамический портрет коллектива, его индивидуальное адаптационное информационное пространство (ИАИП) – рациональная для жизнедеятельности среда (дизайн). Технологическая схема предлагает для рассмотрения принципиально новые сервисные компоненты: биосоциальная культура школьника (знание своих адаптационных возможностей), мониторинг для постоянной гармонизации коллектива, персонолог-междисциплинарник, в большей степени ответственный за психологический климат среды. Индивидуально-типологический подход для понимания механизмов индивидуальной (а не средне-статистической) адаптации человека, тандем «профессиональная компетенция – биосоциальная культура» вместе с активной компьютеризацией могут стать «прорывным моментом» в современном человекознании и человековедении, тем самым существенно повышая уровень экономического потенциала и культуры страны. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article discusses modern computer technologies to support the functioning of the school collective on the basis of an individual-typological approach to improve the efficiency of training and preserve the biosocial health of its members. From the standpoint of the principles of integrity, consistency, dynamism, rhythmology and interdisciplinary, the sociopsychophysiological dynamic portrait of the collective, its individual adaptation information space (IAIS) – a rational environment for life (design), was considered. The technological scheme offers for consideration fundamentally new service components: the biosocial culture of the student (knowledge of his adaptation capabilities), monitoring for the constant harmonization of the collective, a personologist – interdisciplinary, more responsible for the psychological climate of the environment. Individually typological approach to understanding the mechanisms of individual (rather than average) human adaptation, the tandem "professional competence – biosocial culture" together with active computerization can become a "breakthrough moment" in modern human knowledge and humanity, thereby significantly increasing the level of economic potential and culture of the country. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут програмних систем НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Проблеми програмування |
|
dc.subject |
Прикладні засоби програмування та програмне забезпечення |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційна педагогічна комп'ютерна технологія оптимізації шкільного колективу в аспекті знань про біосоціальну структуру особистості його членів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Инновационная педагогическая компьютерная технология оптими-зации школьного коллектива в аспекте знаний о биосоциальной структуре личности его членов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Innovative pedagogical computer technology optimization school community in the aspect of knowledge about the biosocial personality structure of its members |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
612.0 + 159.938 + 57 : 007 |
|