Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шаховська, Н.Б.
dc.contributor.author Шаховська, Х.Р.
dc.date.accessioned 2020-01-08T19:29:23Z
dc.date.available 2020-01-08T19:29:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів / Н.Б. Шаховська, Х.Р. Шаховська // Штучний інтелект. — 2018. — № 3 (81). — С. 18-26. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162439
dc.description.abstract Стаття присвячена методу аналізу текстів природною мовою, що містять відгуки клієнтів. Метод від-різняється від існуючих комбінацією різних типів векторизатора та уведенням ієрархії компонентів. Послі-довність застосування різних векторизаторів дає змогу будувати ієрархію ознак та маркерів. Використання методу опорних векторів та острівної кластеризації з подальшим навчання моделі для прогнозування почут-тів є одним із кращих методів аналізу настроїв, як для небінарних, так і для бінарних аспектів. На основі від-критого набору даних з допомогою Python та Tablau побудовано програмний продукт для аналізу вподобань клієнтів і візуалізації результатів аналізів. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the method of analysis of texts in the natural language, containing reviews of clients. The method differs from the existing combination of different types of vectorizer and the introduction of the component hierarchy. The sequencing of the use of different vectorizers allows us to build a hierarchy of features and markers. Using the reference vectors and island clustering techniques, with the subsequent training of a model for prediction of feelings, is one of the best methods for analyzing mood, both for non-binary and binary aspects. Based on open data set with Python and Tablau, a software product was developed to analyze customer preferences and visualize the results of analyzes.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Штучний інтелект
dc.subject Системи розпізнавання і сприйняття образів uk_UA
dc.title Метод аналізу відгуків клієнтів з природномовних текстів uk_UA
dc.title.alternative The customer sentiment analysis method from natural language texts uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.37


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис