Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Чисельне дослідження птахостійкості лопаток авіаційного двигуна

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ванін, В.А.
dc.contributor.author Світличний, С.П.
dc.date.accessioned 2020-01-01T18:45:36Z
dc.date.available 2020-01-01T18:45:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чисельне дослідження птахостійкості лопаток авіаційного двигуна / В.А. Ванін, С.П. Світличний // Математичне моделювання в економіці. — 2019. — № 1(14). — С. 48-62. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2409-8876
dc.identifier.other DOI: 10.35350/2409-8876-2019-14-1-48-62
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162109
dc.description.abstract Розглянуто метод дослідження реакції лопатки авіаційного двигуна на удар птаха. Розроблено гібридну модель контактної взаємодії м’якого тіла з лопаткою авіаційного двигуна з метою впровадження у практику проектування надійних і безпечно ушкоджуваних конструкцій лопаток. Шляхом порівняння результатів чисельного моделювання з результатами натурного експерименту доведено ефективність та працездатність запропонованої моделі та методу дослідження птахостійкості лопаток авіаційних двигунів. Розроблену модель доцільно використовувати у випадках, коли можливість проведення натурних випробувань обмежена, їх реалізація економічно недоцільна або неможлива, а також як інструмент при проектуванні з метою комплексного дослідження впливу конструктивних параметрів лопаток на їх реакцію у разі удару по них м’якого тіла різної маси, з різною швидкістю і під різними кутами. Це, у свою чергу, дозволить скоротити час і матеріальні витрати за рахунок скорочення числа натурних випробувань. uk_UA
dc.description.abstract The method for analysis of the respond of an aircraft engine blade to the bird strike is considered. A hybrid model of soft body-to- aircraft engine blade contact impact has been created in order to use it for designing of reliable and safely damaged blade structures. The efficiency and operability of the model to be considered as well as the method for analysis of aircraft blade bird strike resistance have been demonstrated by comparing the numerical simulation results with full-scale test results. The created model should be used in cases when the possibility of carrying out the full-scale test is limited, their implementation is economically impractical or impossible. In addition, the model can be used as a tool during design stage for complex analysis of influence of blade design parameters on the impact of a soft body of different weight, speed and incident angles. This, in turn, will reduce the time and material costs by reducing the number of full-scale tests. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичне моделювання в економіці
dc.subject Математичні та інформаційні моделі в економіці uk_UA
dc.title Чисельне дослідження птахостійкості лопаток авіаційного двигуна uk_UA
dc.title.alternative Numerical analysis of the aircraft blade bird strike resistance uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.6:539.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис